סולארי התלהב מויניסיוס: "הוא מביא הרבה שמחה לקבוצה"

ויניסיוס ג'וניור
ויניסיוס ג'וניור | Gettyimages

המאמן התחמק מהשאלות על איסקו ושיבח את הברזילאי הצעיר לאחר הניצחון של ריאל מדריד 0:3 על לגאנס בגביע המלך: "הוא רק בן 18 וזה אומר הרבה". ב"מארקה" נכתב: "לחלום של הבלאנקוס קוראים ויניסיוס ג'וניור"

קבוצות: לגאנס
(גודל טקסט)
הניצחון הביתי של ריאל מדריד על לגאנס 0:3 אמש (רביעי) במשחק הראשון של שמינית גמר גביע המלך נתן קצת אוויר לנשימה למאמן סנטיאגו סולארי, וגם הוכיח שוב שצומח במועדון שחקן גדול. ויניסיוס ג'וניור בישל וכבש שער אדיר שהלהיב את היציעים. ב"מארקה" נכתב בכותרת: "ויניסיוס מילא את כוס הגביע של ריאל מדריד וסייע לקבוצה לזכות בניצחון בכורה ב-2019. אלופת אירופה כבר ללא ספק עם רגל וחצי ברבע הגמר". בעיתון המשיכו לשבח את הברזילאי הצעיר: "לחלום של הבלאנקוס קוראים ויניסיוס ג'וניור. עם שער ובישול הברזילאי אושש את הדופק של ריאל מדריד". איסקו שוב פתח על הספסל, קיילור נבאס חזר לשחק אחרי פציעת טיבו קורטואה, ובראהים דיאס חגג הופעת בכורה בקבוצה.


רק 44,231 צופים היו אתמול בברנבאו, ואוהדים הצביעו ברגליים אחרי ההפסד של הבלאנקוס לסוסיאדד בליגה 2:0, אבל סנטיאגו סולארי טען אחרי המשחק שהוא לא מוטרד: "יש לריאל מדריד מאות מיליונים של אוהדים בכל העולם. להיכן שאתה הולך בעולם אתה פוגש אוהד של הקבוצה. לא כולם יכולים להיות באצטדיון כי הקבוצה היא מותג עולמי. אנחנו יודעים שכל אחד צופה בנו".



ויניסיוס ג'וניור. הכוכב העולה של ריאל מדריד (Gettyimages)


היחסים בין המאמן לאיסקו לא השתפרו אחרי שנראה כי הקשר עשה לייק לאחד הציוצים שתקפו את המאמן, ואולי בשל כך, למרות פציעות של שחקנים רבים, השחקן שוב פתח על הספסל והמנג'ר העדיף את דני סבאיוס ופדריקו ואלוורדה במקומו. הלייק נמחק לאחר מכן, וסולארי הדף את הטענות: "יש לי 24 שחקנים בסגל. חלק מהג'וב שלי הוא להחליט מי ישחק. בטוח שזה לא הדבר הכי נחמד להחליט מי יישב על הספסל. מי יפתח המשחק הבא? אני לא אתן לכם עכשיו את ההרכב". לשאלה נוספת, למה איסקו לא שיחק, הוא התחמק ואמר: "היום שיחקנו טוב מאוד".


סולארי התלהב מויניסיוס ג'וניור ואמר: "הוא מביא הרבה שמחה ואושר לקבוצה. היה ברור שיש לו כישרון, אבל להראות את זה בברנבאו מראה עד כמה הוא בטוח בעצמו. הוא רק ילד בן 18 וזה אומר הרבה. יש לו את הכישרון לפרוץ את ההגנות של היריבות". על הפציעות הרבות אמר: "זה בעיה גדולה. זה נובע בין היתר בגלל שהשחקנים צריכים להיות בשיא היכולת ונותנים הכל משחק אחרי משחק". המאמן גם דיבר על היכולת של השוער נבאס: "הוא מקצוען אמיתי שאף פעם לא הטלתי ספק ביכולתו. הוא אמור להמשיך לשחק במשחקים הבאים בגלל הפציעה של קורטואה".


MARCA: The Dream is called Vinicius
• Golazo and Assist to gain closer to qualification
• The Brazilian recovers the pulse of Real
• Solari leaves Isco on the bench
• Brahim Diaz debuts
• Sergio Ramos reaches 100 goals pic.twitter.com/KEKW7PXVqk

— RMadridHome (@RMadridHome_) 9 בינואר 2019


אלברו אודריוסולה, שהיה אחד המצטיינים במשחק וגרם לפנדל אותו כבש ראמוס אמר בסיום: "ברור שזה היה פנדל. נפלתי לקרקע בגלל העבירה אחרת הייתי ממשיך ומנסה לכבוש. לפני כן היה מקרה דומה שהשופט לא שרק לטובתי. הדבר הכי חשוב הוא שהפגנו כדורגל חיובי והיינו זקוקים לניצחון כזה. אנחנו המבקרים הכי גדולים של עצמנו והמסקנה היא שצריך להיות מאוחדים ולעבוד קשה". על העובדה שאיסקו שוב נשאר על הספסל אמר: "אני לא מתערב בהחלטות המאמן, אבל אני רואה אותו באימונים והוא משחק מצוין. הוא עובד קשה בכל אימון ואי אפשר להטיל ספק באיכות המשחק שלו".


נאצ'ו אמר אחרי המשחק: "היה לנו משחק טוב. השחקנים עלו כועסים למגרש בגלל התוצאות האחרות וזה הוביל אותנו לניצחון יפה. מקווה שהמשחק הזה החזיר לנו את הביטחון ומעכשיו יהיו לנו עוד כמה ניצחונות. אנחנו צריכים לחשוב עכשיו על הליגה. ויניסיוס? אם הוא ימשיך בדרך הזאת צפוי לו עתיד גדול".


נקודת ציון מיוחדת במשחק הייתה שייכת לסרחיו ראמוס, שכבש את השער ה-100 בקריירה שלו כשהבקיע בפנדל. לבלם יש 80 שערים בריאל מדריד, 17 בנבחרת ספרד ו-3 בסביליה.


Sergio Ramos has scored 100 senior goals for club & country:

⚪️ Real Madrid (80)
Spain (17)
Sevilla (3)

Not many centre-backs can say that. pic.twitter.com/XreP57sxJT

— Squawka Football (@Squawka) 9 בינואר 2019


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי