צפו: שער ושני בישולים למסי, ברצלונה ברבע אחרי 0:3 על לבאנטה

שחקני ברצלונה חוגגים
שחקני ברצלונה חוגגים | Gettyimages

אחרי ההפסד המפתיע 2:1 במשחק הראשון, הפרעוש הוזעק ל-11 ובהילוך שני הוא סידר למחזיקת גביע המלך את הכרטיס לשלב הבא. צמד לדמבלה

קבוצות: לבאנטה
(גודל טקסט)

העבודה נעשתה, וזה העיקר. ברצלונה הגיעה למשחק הערב (חמישי) בשמינית גמר גביע המלך נגד לבאנטה כשהיא עם פיגור של 2:1 מהמשחק הקודם, ולא הציגה כדורגל גדול אבל עדיין כבשה שלוש פעמים, והניצחון 0:3 הספיק לה לכרטיס רבע הגמר.


לפני המשחק דובר על כך שלבאנטה הקטנה יכולה לסחוט תיקו ולהעיף את ברצלונה הגדולה מהגביע, אבל הקבוצה מוולנסיה לא הראתה כאילו היא מעוניינת לעשות זאת. היא בקושי החזיקה בכדור, נתנה לברצלונה להכתיב את הקצב וכשנותנים לברצלונה להכתיב את הקצב, היא עושה את זה. חצי שעה לקח למסי, אחרי כמה החמצות, לבצע פעולה נהדרת ולהכניס כדור לעוסמאן דמבלה שכבש בקלות, ושתי דקות לאחר מכן להפוך את זה לצמד בזק לאחר עוד בישול מצוין של מסי.


בדקה ה-54 הפרעוש החליט שלבשל לא מספיק לו, וכבש גם הוא שער קליל שסגר את הסיפור. לבאנטה נזקקה בשלב הזה לשני שערים כדי לעשות סנסציה, ולכולם היה ברור שזה לא יקרה. ברצלונה לא עלתה בהרכב משני, אבל שיחקה בהילוך משני וזה לחלוטין הספיק לה. אלא שלא בטוח שברבע הגמר, שם מחכות כבר סביליה וריאל, זה יספיק.


 

תוצאות נוספות

סוסיאדד – בטיס 2:2 (0:0 במשחק הראשון) – בטיס ברבע הגמר

אספניול – ויאריאל 1:3 (2:2 במשחק הראשון) – אספניול העפילה


 


Messi's last 11 games:

⚽️⚽️

⚽️️

⚽️⚽️️
✖️
⚽️⚽️⚽️️️
⚽️
⚽️
⚽️
⚽️️️

pic.twitter.com/jndjLzWhJY

— Sky Bet (@SkyBet) January 17, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי