הגרלת הגביע: ברצלונה נגד סביליה, ריאל מדריד תפגוש את ג'ירונה

ליאו מסי נגד לבאנטה
ליאו מסי נגד לבאנטה | AFP

למרות החשש כי הקטלאנים יודחו מהמפעל עקב שיתופו של צ'ומי מברצלונה ב' למרות שספג עונש השעייה, השופט דחה את תלונתה של לבאנטה ואלופת ספרד הוגרלה קבוצתו החדשה של מואנס דאבור

קבוצות: לבאנטה
(גודל טקסט)

בפתיחת היום היה מתח גדול בכדורגל הספרדית לקראת הגרלת רבע גמר גביע המלך בספרד שהתקיימה הערב (שישי) כאשר היה חשש כי ברצלונה תודח מהמפעל, עקב שיתופו של שחקן ברצלונה ב' צ'ומי שלא כחוק במשחק ראשון בין השתיים שהסתיים בניצחון 1:2 של לבאנטה, אך הוחלט בהתאחדות לכדורגל שלא להרחיק את ברצלונה מגביע המלך בטענה כי לבאנטה הגישה תלונה מאוחרת.

בברצלונה טוענים שצ'ומי היה מושעה בליגה בברצלונה ב' ולא בגביע, והיה צריך לא לשחק נגד אלקויאנו ובכך הוא כבר ריצה את עונשו, ואין לזה קשר לגביע. . בקבוצה טוענים שיש הבדל בין המסגרות של הליגה והגביע וכל עונש שהתקבל בנושא בליגה לא תופס לגביע. לבאנטה עשויה לפנות לבית הדין לערעורים עקב המקרה.

ברצלונה שלבסוף הוגלה כאמור קיבלה את קבוצתו של מואנס דאבור בעונה הבאה, סביליה. מפגש מעניין נוסף יהיה בין ריאל מדריד לג'ירונה. שני המשחקים הנותרים בשלב שמונה האחרונים הם חטאפה נגד ולנסיה, ומשחק נוסף בין קבוצות מברצלונה וסביליה כאשר "האחיות הקטנות" ריאל בטיס ואפסניול יחתרו גם הן על כרטיס לחצי הגנמר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי