ריאל מדריד ניצחה 0:2 את סביליה ועלתה למקום השלישי

קאסמירו עם דני קרבחאל
קאסמירו עם דני קרבחאל | AFP

למרות יכולת לא משכנעת, קאסמירו ולוקה מודריץ' העניקו לבלאנקוס ניצחון ליגה חשוב על חשבון האנדלוסים, אותם הם עקפו בטבלה. אתלטיקו נצמדה לברצלונה עם 0:3 בחוץ על הואסקה החלשה. מהפך לוולנסיה על סלטה

(גודל טקסט)
המחזור ה-20 בליגה הספרדית נמשך היום (שבת) כשריאל מדריד רשמה עוד ניצחון בליגה, הפעם 0:2 בסנטיאגו ברנבאו על סביליה, שכזכור החתימה השבוע את מואנס דאבור, שיצטרף לקבוצה רק בתום העונה. נועלת הטבלה הואסקה הובסה 3:0 בבית נגד אתלטיקו מדריד ובהמשך ולנסיה תתארח בבלאידוס אצל סלטה ויגו.


ריאל מדריד – סביליה 0:2

למרות יכולת לא משכנעת, אלופת אירופה רשמה ניצחון ליגה שני ברציפות על חשבון האנדלוסים, שירדו במקום למקום הרביעי בטבלה ויקוו למעידות של דפורטיבו אלאבס וחטאפה שעשויות לעקוף אותם במקרה שינצחו. סנטיאגו סולארי השאיר שוב על הספסל את איסקו ומרסלו, שלפי הדיווחים לא נמצאים בכושר לדעתו והברזילאי אף סובל מעודף משקל של שבעה קילוגרמים, וההתקפה הלבנה נראתה חלשה במיוחד וכרגיל העונה, התקשתה להגיע למצבים מול תומאש ואצליק.

למרות הכל, בעיטה אדירה של קאסמירו מכ-30 מטרים בדקה ה-78 הצליכה להכניע את השוער הצ'כי ולקבוע 0:1 ושתי דקות בתוך תוספת הזמן לוקה מודריץ' חטף כדור מההגנה כדי להמשיך עד הסוף ולקבוע 0:2 שהבטיח את הניצחון לבלאנקוס. במחזור הבא תפגוש ריאל מדריד את אספניול כשביום חמישי מצפה לה המשחק הראשון ברבע גמר הגביע הספרדי נגד ג'ירונה (22:30, שידור ישיר בספורט4), כשסביליה שתארח את לבאנטה בשבוע הבא תשחק ביום רביעי נגד ברצלונה בגביע המלך (22:30, שידור ישיר בספורט4).


קאסמירו ומודריץ'. השערים שלהם הצילו את ריאל מדריד (Gettyimages)


הואסקה – אתלטיקו מדריד 3:0

אחרי ההדחה המפתיעה מגביע המלך נגד ג'ירונה באמצע השבוע, אתלטיקו מדריד חיברה ניצחון ליגה שני ברציפות עם 0:3 חלק בחוץ מול נועלת הטבלה. לוקאס הרננדס כבש ראשון מקרוב (31), סנטיאגו אריאס הכפיל בוולה אדיר אחרי בישול של אנטואן גריזמן (52) וקוקה קבע את תוצאת המשחק (72). החבורה של סימאונה נשארה במקום השני והורידה זמנית את הפער לשתי נקודות מהמוליכה מברצלונה, שתארח מחר את לגאנס. מנגד, הוואסקה החלשה עשתה עוד צעד בדרך לירידה לליגה השנייה.


סלטה ויגו – ולנסיה 2:1

העטלפים טיפסו לפחות זמנית למקום השביעי בטבלה כשקטעו רצף של שני משחקי ליגה ללא ניצחון עם מהפך בבלאידוס על חשבון סלטה, שרשמה הפסד ליגה רביעי ברציפות ומשחק חמישי ללא ניצחון. קבוצתו של מיגל קרדוסו תקווה למעידה של ראיו וייקאנו כדי לא לרדת מהמקום ה-17 אל מתחת לקו האדום. המארחת אומנם עלתה ליתרון בדקה ה-40 משער של נסטור אראוחו, אך פראן טורס המחליף השווה בדקה ה-71 ורודריגו, עם שערו הראשון ב-2019, כבש בדקה ה-84 וקבע מהפך ששווה ניצחון לוולנסיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי