כוננות שיא: "ריאל מדריד חייבת לאוהדים שלה הצלחה בגביע המלך"

סנטיאגו סולארי
סנטיאגו סולארי | AFP

ריאל מדריד תנסה לרשום ניצחון שני ברציפות היום בגביע המלך נגד ג'ירונה הקאטלונית בסנטיאגו ברנבאו (22:30, שידור ישיר בספורט2)

(גודל טקסט)
ריאל מדריד רוצה גביע. כלי התקשורת בספרד קמו הבוקר לאחר ההפסד של ברצלונה סביליה ודיווחו על כוננות שיא בבלאנקוס לקראת המשחק הערב נגד ג'ירונה. עיתון ה"אס" הספרדי כתב: "הקבוצה חייבת לאוהדים שלה הצלחה במפעל". אלופת אירופה רוצה להעפיל לחצי הגמר לראשונה מאז עונת 2013/14 אז זכו לאחרונה בתואר. ג'ירונה לעומתה במשבר גדול ולא ניצחה ב-8 המשחקים האחרונים (5 תוצאות תיקו). הניצחון האחרון של המועדון הצנוע היה ב-25 לנובמבר, מאז ירדו מהמקום החמישי ל-12 וביום ראשון ישחקו בבית נגד ברצלונה. 


ריאל מדריד זכתה רק בשני תארים בגביע המלך ב-25 השנים האחרונות בעוד שהיריבה השנואה ברצלונה זכתה ב-8 תארים. סנטיאגו סולארי אומנם עקץ אתמול את ארנסטו ואלוורדה שלא לקח את ליאו מסי למשחק הגביע ואמר: "אני לא מבדיל בחשיבות של המפעלים השונים", אבל היחס של המועדון ל"גביע המלך" בשנים האחרונות הראה אחרת. כעת כשזכייה בליגה נראית רחוקה יש רצון גדול יותר לנסות לזכות בתואר. 
 

בצל מכת הפציעות שעוברת על המועדון, טוני קרוס ומרכוס יורנטה עשויים להשתלב היום ונמצאים בסגל. קרים בנזמה לא יכול לנוח וישחק שוב הערב עם אצבע שבורה. בריאל עדיין מחפשים חלוץ מחליף לאור העובדה שבנזמה שיחק ב-31 מתוך 33 ממשחקי הקבוצה עד כה (יותר מכל שחקן אחר). אלברו אודריוסולה שיחק בכל משחקי הגביע וצפוי לחזור להרכב ומי שעשוי לחזור בעמדת המגן השמאלי הוא מרסלו. גם ויניסיוס ג'וניור יהיה בהרכב. סולארי נשאל למה מרסלו לא משחק ואמר: "הוא אוהב את ריאל מדריד ורואים את זה באימונים. הג'וב שלי להחליט מי ישחק וכל משחק הוא סיפור בפני עצמו. האם דיברתי איתו? מה שקורה בקבוצה בחדר ההלבשה הוא דבר פרטי לחלוטין". 

 

¡DÍA DE PARTIDO!
@GironaFC
Santiago Bernabéu
⏰ 21:30 CET
Copa del Rey | 1/4 de final (ida)
#⃣ #RMCopapic.twitter.com/Yfl7gVEZ2l

— Real Madrid C.F.⚽ (@realmadrid) 24 בינואר 2019
אחרי שברצלונה כמעט הודחה טכנית מהגביע בעקבות שיתופו של צ'ומי, בריאל מדריד לא לוקחים סיכונים ולא ישתפו את חאבי סאנצ'ס מריאל מדריד קסטיה לאחר שגם הוא הורחק בדרבי נגד אתלטיקו מדריד ב' שניצחה 1:3 בליגה השלישית. סולארי דווקא זקוק לו בגלל שיש לו רק שלושה בלמים כשירים: סרחיו ראמוס, רפאל וראן ונאצ'ו. סולארי אמר אתמול: "אני מודע לכך שסאנצ'ס לא יכול לשחק. שיננו טוב את החוקים".

העיתון "אס" כתב על המשבר המתמשך של איסקו בקבוצה וציין שלמרות הצעות ממנצ'סטר יונייטד, אינטר, יובנטוס ופאריס סן ז'רמן הוא מעדיף להישאר ויילך רק אם סולארי יישאר בתפקיד. אחת הסיבות שהוא ועמד להיות אבא בפעם השנייה בחודשים הקרובים והוא לא מתלהב כעת להחליף מדינה, תרבות וכדורגל שונה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי