סביליה פירקה את לבאנטה 0:5, ניצחון 3 ברציפות לאתלטיקו

שחקני סביליה
שחקני סביליה | AFP

האנדלוסים, שהדהימו את ברצלונה בגביע ,שבו לנצח אחרי ארבעה משחקים בליגה ובסטייל. החבורה של סימאונה גברה על חטאפה 0:2 והורידה את הפער מהפסגה לשתי נקודות. ולנסיה הביסה את ויאריאל 0:3

קבוצות: ולנסיה
(גודל טקסט)
המחזור ה-21 של הליגה הספרדית נפתח היום (שבת) עם הניצחון של סביליה שרשמה שלוש נקודות ליגה ראשונות מאז אמצע חודש דצמבר אחרי 0:5 על לבאנטה. מאוחר יותר הייתה זאת אתלטיקו מדריד שעשתה את העבודה עם 0:2 ביתי על חטאפה, שסיימה את המשחק בתשעה שחקנים. במשחק שנעל את הערב, הביסה ולנסיה את ויאריאל השוקעת 0:3.


אתלטיקו מדריד – חטאפה 0:2

ניצחון ליגה שלישי ברציפות לחבורה העיקשת של דייגו סימאונה, שהורידה זמנית את הפער לשתי נקודות מהמוליכה ברצלונה, שתתארח מחר אצל גי'רונה. אנטואן גריזמן כבש את השער הראשון במשחק בסיומו של מהלך יפה (27) וסאול ניגז קבע את תוצאת הסיום עם הראשון שלו העונה בליגה כשדחק מקרוב (38).


החדשות הרעות הגיעו מכיוונו של הבלם המנוסה דייגו גודין, שנפצע והוחלף בהפסקה. חטאפה, שסיימה את המשחק ב-9 שחקנים אחרי שדז'נה דקונם (89) ולאונרדו קבררה (90) ספגו כרטיסים אדומים, נעצרה אחרי שני ניצחונות רצופים במסגרת הליגה והיא עלולה לאבד את המקום השישי בסיומו של המחזור.

סביליה – לבאנטה 0:5
בליגה הספרדית סביליה נקלעה למשבר אחרי רצף מאכזב של ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון בהם כבשה שני שערים בלבד, אבל ביום רביעי ניצחה קבוצתו של פבלו מאצ'ין 0:2 את ברצלונה בגביע המלך והאנדלוסים הוכיחו היום באופן רשמי כי הם יצאו מהמשבר במשחק הבית נגד לבאנטה.


אחרי מחצית נטולת שערים, בן ידר העלה את המארחים על לוח התוצאות בדקה ה-48 ותריסר דקות לאחר מכן אנדרה סילבה הכפיל. חבורתו של מאצ'ין לא הורידה הילוך ופרנקו ואסקס כבש את השלישי בדקה ה-71 ופבלו סראביה כבש מהנקודה הלבנה בדקה ה-78, בדקה ה-90 סביליה קיבלה פנדל נוסף וקווינסי פרומס רצה לכבוש את שערו הראשון בקבוצה בליגה, ההולנדי החמיץ אבל כבש את הריבאונד וחתם ערב אדיר של המארחת.



סביליה פתחה את המחזור עם חמישייה (AFP)


ולנסיה – ויאריאל 0:3
המארחת פתחה בסערה ועלתה ליתרון 0:1 כבר בדקה הרביעית, אחרי שמוחמד דיאקבי נגח מאמצע הרחבה פנימה. בדקה ה-51 נכבש השער השני. דני פארחו מסר לדניס צ'רישב שבעט לרשת, 0:2. בדקה ה-86 כבשה ולנסיה את השלישי, מנגיחה של רודריגו שהתמקם היטב לכדור שהוגבה לעברו. בעקבות ניצחונה, זינקה ולנסיה למקום השביעי בטבלה עם 29 נקודות. ויאריאל ממשיכה לשקוע והיא במקום ה-19, מתחת לקו האדום, עם 18 נקודות בלבד אחרי 21 מחזורים.


תוצאה נוספת
לגאנס – אייבר 2:2

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי