הפסד שני רצוף לאלאבס, שהופתעה עם 1:0 לראיו וייקאנו

אלאבס
אלאבס | טוויטר

הקבוצה שפתחה את העונה נהדר והתמקמה בצמרת הליגה הספרדית לא ניצחה כבר שלושה משחקים, הפעם בשל שער של ראול דה תומאס (47). באיטליה, גנואה השיגה ניצחון ראשון ב-2019 עם 1:3 אצל אמפולי

קבוצות: גנואה
(גודל טקסט)

בליגה האיטלקית הושלם הערב (שני) המחזור ה-21, עם משחק בין אמפולי לגנואה שנגמר בניצחון האורחת 1:3. גם בספרד נערך המשחק האחרון של המחזור, כאשר אלאבס הופתעה בבית עם 1:0 על ידי ראיו וייקאנו.

אמפולי – גנואה 3:1
יותר משלוש שנים עברו מאז הניצחון האחרון של אמפולי על גנואה, וזה לא השתנה הפעם. 18 דקות מהפתיחה כריסטיאן קואמה ניצל טעות בהגנת המארחת כדי להעלות את גנואה ליתרון. ג'ובאני די לורנצו השווה בדקה ה-63, אבל שני שערים מהירים של דארקו לאזוביץ' (70) ואנטוניו סנאבריה (73) העניקו את הניצחון לגנואה.

אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון, גנואה לקחה שלוש נקודות לראשונה ב-2019 והתרחקה מהתחתית למקום ה-13. אמפולי, לעומת זאת, נותרה במקום ה-17 והיא רחוקה רק שלוש נקודות מהקו האדום.

אלאבס – ראיו וייקאנו 1:0
הקבוצה הקטנה ממדריד, שמסובכת חזק בתחתית ה"לה ליגה", הצליחה להפתיע את אלאבס בזכות שער בודד של ראול דה תומאס בדקה ה-47, ועלתה מעל הקו האדום. הבאסקים, שנמצאים במקום החמישי בטבלה, עושים עונה נהדרת אבל כבר סופרים שני הפסדים רצופים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי