"כולם הלכו מכות, הם הרסו ערב גדול של כדורגל"

אלימות בין ולנסיה לחטאפה
אלימות בין ולנסיה לחטאפה | Gettyimages

בתום דרמה אדירה בתוספת הזמן בה ולנסיה העפילה לחצי גמר גביע המלך על חשבון חטאפה התחילה שערוריית ענק. "במארקה" נכתב: "גם אנשי הקבוצות השתתפו באלימות". פפה בורדלאס: "קיבלתם דוגמה לשיפוט סופר ביתי"

קבוצות: חטאפה ולנסיה
(גודל טקסט)
משחק הגומלין בגביע המלך אתמול (שלישי) בין ולנסיה לחטאפה הסתיים במהלומות בין שחקני שתי הקבוצות אחרי שחטאפה לא קיבלה את ההפסד הדרמטי שלה 3:1. העטלפים העיפו את הקבוצה ממדריד מהגביע בתום דרמה אדירה (2:3 בסיכום שני המשחקים) והעפילו לשלב חצי הגמר בזכות  שלושוער של רודריגו מורנו. אך האקשן האמיתי הגיע בסיום המשחק אחרי שהוא הוארך בתשע דקות.


במרכז העימות, כובש השלושער וחורחה מולינה החלוץ הוותיק של חטאפה. אחד מאנשי האבטחה נכנס לדשא על מנת להפריד בין השחקנים, נקלע לעימות עם שוער חטאפה לאנדרו צ'יצ'יסולה, כאשר קפטן ולנסיה דני פארחו מיהר למקום כדי להפריד ביניהם ולמנוע עימות שהיה יכול להיגמר אף במעצרו של השוער הארגנטינאי. ב"מארקה" נכתב כי זו הייתה בושה: "בסיום המשחק כולם השתתפו בתגרה כולל שחקנים, אנשי צוות הקבוצות ואפילו סדרנים. הם הרסו ערב גדול של כדורגל". בשער העיתון נכתב: "זה הגביע", אחרי שולנסיה העפילה לחצי גמר גביע המלך.


Portada de MARCA | ¡Esto es la Copa! pic.twitter.com/wK2aq9TdHX

— Real Gómez (@RealGomezRM) 29 בינואר 2019


אנשי חטאפה טענו שהרחקת הבלם דז'נה דקונאם אורטגה הייתה הוראה מגבוה של ההתאחדות הספרדית לכדורגל שהעדיפה קבוצה גדולה כמו ולנסיה בשלב הבא של גביע המלך. קפטן חטאפה חורחה מולינה תקף בסיום: "השיפוט נגדנו הוכן מראש. ההרחקה היתה לא הוגנת לחלוטין. אם אומר בדיוק מה אני חושב ירחיקו אותי להרבה זמן. כל השבוע ולנסיה התבכיינו וזה עזר להם בשיפוט, בכל פעם שאנחנו פוגשים את ולנסיה, השחקנים שלה דואגים לבכות כל השבוע ולהתלונן על שופטים, ואז במשחק כל השריקות הולכות אליהם". גם המאמן של המפסידה פפה בורדלאס הוסיף: "יש שיפוט ביתי ויש שיפוט מאוד ביתי, ובמשחק הזה קיבלתם דוגמה לשיפוט סופר ביתי".


אסקיאל גאריי‬‎ בלם ולנסיה נאלץ לבלות את הלילה בבית החולים עם פגיעה קשה בראשו ולאחר שהגיע עבר בדיקות מקיפות כדי לקבוע שהוא בסדר. בבית החולים השאירו אותו בהשגחה. גבריאל פאוליסטה נפצע גם הוא בראשו מהעימותים ונתפר חמש פעמים במצחו. גם האיטלקי כריסטיאנו פיצ'יני והוא בספק למשחק של ולנסיה נגד ברצלונה. 



התגרה בסיום המשחק. (Gettyimages)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי