סולארי: "מצטער עבור אלו שרק עכשיו גילו את קארים בנזמה"

קארים בנזמה
קארים בנזמה | Gettyimages

מאמן ריאל מדריד החמיא לכוכב שכבש צמד ב-1:3 על ג'ירונה בגביע המלך: "אנחנו קבוצה של לוחמים. נעשה את המקסימום לזכות בכל התארים". קיילור נבאס: "משחק עבור אלה שמאמינים בי, בעיקר המשפחה"

(גודל טקסט)
ריאל מדריד תשתתף היום (שישי, 14:30 שעון ישראל) בהגרלת חצי גמר גביע המלך, כשהחשש הגדול שלה, ושל ברצלונה כמובן, הוא שהן יורגלו אחת נגד השנייה בחצי הגמר. שתיהן מעדיפות לשחק נגד שתי היריבות האחרות, ולנסיה ובטיס. שתי הקבוצות שיחקו לאחרונה בגמר ביניהן ב-2013/14, וריאל מדריד ניצחה 0:1. הגמר ייערך באיצטדיון של בטיס ב-25 במאי. אם שתי הגדולות ייפגשו כבר בשלב הקרוב, שייערך ב-6 וב-27 באפריל, אנחנו נקבל קלאסיקו שלישי ארבעה ימים לאחר מכן, ב-2 במאי בליגה, במה שצפוי להיות חגיגה לאוהדי שתי הקבוצות.


הבלאנקוס ניצחו אתמול את ג'ירונה 1:3 בגומלין, אחרי 2:4 במשחק הראשון (3:7 בסיכום המשחקים), כששוב קרים בנזמה הבריק עם שני שערים יפים. באתר "מארקה" נכתב עליו: "הוא שוב קיבל ציון 10 מושלם". גם הכותרת של העיתון המודפס אמרה דבר דומה: "מספר 9 הזה הוא בעצם 10", וזאת בהשראת מה שאמר בנזמה עצמו שהוא חלוץ מספר 9 עם נשמה של 10. בעיתון נכתב שזה מה שקורה כאשר בנזמה עובד עבורו ולא עבור אחרים. עוד כתב העיתון: "לפתע יש לבנזמה מלא מעריצים חדשים בקרב אוהדי ריאל מדריד, כאלה שרק לפני כמה חודשים צחקו ובזו לו. עכשיו כולם מעריצים את הכדורגל שלו". העיתון גם פירגן לנשיא פלורנטינו פרס כשכתב: "הספינה של בנזמה עמדה לטבוע כמה פעמים ופרס תמך בו, ואם הוא נשאר במועדון זה הרבה בזכות הנשיא".


#LaPortada El '9' está de 10 pic.twitter.com/dzxa3TkM4R

— MARCA (@marca) 31 בינואר 2019


ריאל מדריד רוצה לזכות בגביע המלך לראשונה מאז 2014, ונראה שבנזמה מכוון אך ורק לכך. הוא כבר כבש 14 שערים בריאל מדריד בכל המסגרות העונה, ויחד עם גארת' בייל שניהם הכובשים המובילים של הקבוצה. זה היה משחק היסטורי לבנזמה, שכבש את השער ה-209 שלו במדי ריאל מדריד ועבר את הוגו סאנצ'ס האגדי. הוא מדורג כעת שישי בכל הזמנים, כאשר מקדימים אותו כריסטיאנו רונאלדו (451), ראול (323), אלפרדו די סטפנו (307), סנטיליאנה (288) ופרנץ פושקאש (237). בנזמה כבש עד כה 136 שערים בליגה, 47 באלופות, 20 בגביע המלך, 3 בגביע העולם למועדונים, 2 בסופרקאפ הספרדי ו-1 בסופרקאפ האירופי.


סנטיאגו סולארי דיבר בסיום על בנזמה, שלא תמיד הוערך על עבודתו במועדון: "אני מרגיש צער עבור אלה שגילו רק עכשיו את בנזמה, אבל יש עוד זמן לגלות אותו עכשיו לאלה שראו אותו בפעם ראשונה בשבוע שעבר". על העובדה שריאל מדריד סבלה העונה בכמה משחקים: "ריאל מדריד תמיד נמצאת שם. אנחנו תמיד מחכים ליריבה. יש לנו קבוצה תחרותית, קבוצה של לוחמים שיש לה תמיד אתגרים. נצטרך להראות עכשיו את היכולת שלנו גם נגד אלאבס בליגה". לשאלה אם יש סיכוי שריאל מדריד תזכה בטרבל השנה אמר: "אנחנו הולכים על כל התארים. נעשה את המקסימום". העיתון "אס" העניק 3 אסים לבנזמה וגם למרכוס יורנטה, שכבש גולאסו אחרי שחזר מפציעה.


קיילור נבאס, שחזר גם הוא אחרי פציעה, הודה: "קשה לי לשחק משחק אחד בחודש וחצי. תודה לאל שעלינו לחצי הגמר, מה שלא עשינו כבר כמה שנים. אני מאושר שנותנים לי הזדמנות. אני משתדל ליהנות מהמשחק כשנותנים לי. המצב שלי בקבוצה השתנה בגדול, אבל אני לא עולה לשחק במחשבה שאני צריך להוכיח את עצמי יותר כשאני משחק. אני משחק עבור אלה שמאמינים בי, בעיקר המשפחה". על ההצלחה של בנזמה: "זה נפלא כי אנחנו תמיד הגנו עליו. תמיד ידענו שהוא שחקן גדול שנתן לנו המון". על האפשרות לקלאסיקו בחצי הגמר: "אנחנו רגועים. ברור שאם נרצה לזכות בגביע נצטרך לנצח כל יריבה שמולנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי