קורטואה: "ריאל צריכה להחתים את הזאר, לא את ניימאר"

טיבו קורטואה אדן הזאר
טיבו קורטואה אדן הזאר | Gettyimages

עברו יומיים מאז שנסגר חלון ההעברות באירופה, ובריאל מדריד עדיין מחפשים כוכב. השוער הבלגי דוחף להחתמת חברו מצ'לסי והנבחרת. וגם: מה הוא חושב על כריסטיאנו רונאלדו?

(גודל טקסט)

העצה של טיבו קורטואה להנהלת ריאל מדריד: תחתימו את אדן הזאר, לא את ניימאר. השוער הבלגי ששיחק לצד הכוכב של צ'לסי במשך שנים בלנדון ובנבחרת, עבר בקיץ האחרון לסנטיאגו ברנבאו, ועדיין מפנטז להתאחד עם חברו, שכידוע לכולם לא מסתיר את חיבתו לבלאנקוס. 

הפעילות של ריאל בשוק ההעברות הייתה שקטה יחסית מאז הקיץ, כשגם בינואר לא נעשו רכישות 'גלאקטיקוס' טיפוסיות תחת סנטיאגו סולארי, ונראה שעדיין מחפשים את היורש לכריסטיאנו רונאלדו שעזב בקיץ האחרון ליובנטוס. הכוכב הברזילאי של פ.ס.ז, ניימאר כבר שנים מועמד, אבל קורטואה מאמין שחברו הבלגי יתאים טוב יותר.

בראיון לעיתון הבלגי, 'הט ניוסבלד', השוער בן ה-26 אמר: "אני הייתי בוחר באדן בלי לחשוב. אני אוהב אותו מאוד, אבל ההחלטה היא של ההנהלה כמובן. אנחנו נסתדר עם הסגל שיש עכשיו. בנזמה בכושר טוב והוא הבקיע 17 שערים העונה, גארת' בייל התחיל את העונה טוב לפני הפציעות. אפשר לראות את האיכות שלנו במשחקים, אבל לפעמים צריך מזל כדי להבקיע"


יתאחדו במדריד? אדן הזאר וטיבו קורטואה מתאמנים בנבחרת בלגיה (צילום: GETTYIMAGES)

מאז העזיבה של הפורטוגלי, ריאל לא הצליחה להתאושש ונמצאת בפער של 10 נקודות מברצלונה בליגה הספרדית, כשהיא לא מבצעת רכישות חדשות לעומת הקטאלונים שלא מפסיקים להתחזק. למרת זאת, קורטואה חושב שהתנהלות המועדון נכונה לאור חוקי ה'פייר פליי' הנוקשים. 

"אנחנו לא מסתכלים על מה עושים בקבוצות אחרות, רק על עצמנו." אמר קורטואה. "אנחנו חייבים לבנות קבוצה חדשה, אבל מי יודע מה יקרה אם חוקי הפייר פליי? אם מסתכלים על הכסף שברצלונה מבזבזת, זה בערך פי 2 מהסכום שהם קיבלו על ניימאר. אז כנראה שהם יצטרכו למכור שוב בקרוב"

ומה הוא חושב על כריסטיאנו רונאלדו עימו לא הספיק לשחק? "לא מדברים עליו בחדר ההלבשה". סיפר קורטואה "התקשורת היא בעיקר מזכירה את שמו. היו משחקים שהפסדנו בהם אחרי שהחטאנו 10 מצבים לגול, ובאותו זמן הוא כבש צמד עבור יובנטוס, אז זה קל להפוך אותו לנושא שיחה" 


רונאלדו במדי יובנטוס: "לא מדברים עליו בחדר ההלבשה" (צילום: AFP)

"אבל זה ברור שאם רונאלדו עזב ולא הביאו לו מחליף ראוי, תהיה שנה יותר קשה מהקודמת. 50 גולים עזבו את הקבוצה. אתה יכול לקוות שבייל ובנזמה יכבשו יותר, והם עושים את זה ומתקדמים משבוע לשבוע, אבל אני חושב שזכינו באליפות העולם למועדונים, אנחנו יכולים עדיין לזכות בגביע המלך ובליגת האלופות. אולי בליגה הספרדית אנחנו 10 נקודות מאחורי ברצלונה, אבל יש להם משחקים קשים העונה שהם מנצחים בדקות היום".

"אולי זאת שנת מעבר, אבל בשבילי זה לא משנה. זאת השנה הראשונה שלי, ואני מאמין שבשנים הבאות אנחנו נהיה בפסגה". סיכם קורטואה




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי