מסי בספק לקלאסיקו? ואלוורדה: "נצטרך לבדוק אותו טוב"

מסי פציעה
מסי פציעה | Gettyimages

הפרעוש כבש צמד נפלא בתיקו 2:2 של ברצלונה עם ולנסיה, אך נפצע במחצית השנייה ובברצלונה מודאגים מכשירותו לקלאסיקו. "עדיין לא יודעים ממה הוא סובל"

(גודל טקסט)
"מפחיד". זאת הכותרת שנבחרה ע"י ה'מונדו דפורטיבו' בבוקר שאחרי פציעתו של ליאו מסי, למרות שהצטיין וכבש צמד נפלא בתיקו 2:2 של ברצלונה עם העטפלים. אתלטיקו מדריד תוכל לצמצם את הפער מבארסה את תנצח בטיס לשלוש נקודות וריאל מדריד ל-8 אם תנצח את אלבאס היום, אך הסיפור הבוקר הוא אך רק ומסי, שנמצא בספק למשחק הראשון בסופר קלאסיקו שיתקיים חצי גמר גביע המלך (יום רביעי 21:50, שידור ישיר בספורט4).


הארגנטיני נאלץ לעבור טיפול בירך ברגלו הימנית אחרי הפציעה. בקאמפ נואו אופטימיים שהוא יוכל לשחק כבר במשחק הראשון מול ריאל מדריד וייתכן שיצטרך לנוח. ארנסטו ואלוורדה אמר: "נצטרך לבדוק אותו טוב טוב ואני לא יודע בדיוק מה יש לו, אבל הוא מרגיש כאבים שם. כמו כל האחרים נחכה לשמוע מה אומרים הרופאים. אם מסי בסדר הוא ישחק ואם לא הוא ישחק במשחק אחר". גם ג'רארד פיקה סבל מפגיעה בראש לאחר ההתנגשות עם קווין גאמיירו.


 

מסי ינוח היום כמו כל הקבוצה שלא תתאמן, וההוראה שקיבל מהרופאים הייתה חד משמעית: לנוח. בברצלונה לא ממהרים לסכן האת מסי למשחק הראשון מול הבלנקוס בקאמפ נואו כשיש לפניהם לוח משחקים עמוס וחשוב. מסי כבר החמיץ את המשחק הראשון בין הקבוצות בקאמפ נואו בו ניצחה ברצלונה 1:5 אחריו פוטר ז'ולן לופטגי. 
 

ב"מונדו דפורטיבו" נכתב: "מסי עזר לעשות רמונטדה וכבש פעמיים מול ולנסיה אחרי שברצלונה שילמה מחיר פיזי על משחקיה בגביע המלך ועשוי להיעדר מהמשחק נגד ריאל מדריד". לפני שמסי נפצע הוא גם רשם עוד שני הישגים. הוא כבש את הפנדל ה-50 שלו בליגה ועלה למקום השלישי בכל הזמנים אחרי הוגו סאנצ'ס (56) וכריסטיאנו רונאלדו (61), וכבש צמד שהעלה את מאזנו ל-21 שערים. זאת העונה ה-11 ברציפות בה מסי כובש מעל 20 שערים בליגה הספרדית. זה גם היה המשחק ה-8 ברציפות בו הוא כובש בליגה הספרדית, אך קבוצתו נעצרה אחרי 8 ניצחונות ליגה רצופים.


 

"SCARE" #fcblivepic.twitter.com/m3zA0eFz2m

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) 3 בפברואר 2019
ואלוורדה נשאל על המוטיבציה של ברצלונה אמש: "אני מבין שיש כאלה שחושבים אחרת, אבל אנחנו בעלי מוטיבציה גדולה לנצח. היום התחלנו את המשחק במטרה לקחת שלוש נקודות. יש לנו מחשבה ברורה לנצח כל משחק ובעיקר בליגה, כי זה מכניס אותנו לעקביות". על חזרת עוסמאן דמבלה הפצוע: "השבוע הוא לא יהיה כשיר. מקווה שזה יקרה שבוע הבא. בראשון או רביעי".


בארסה ללא ספק הראתה שיש לה אופי אחרי שעשתה את הקאמבק השביעי שלה העונה, חמישה מהם הסתיימו בניצחון ושניים בתיקו. מצד שני ברצלונה נקלעה לפיגור 2:0 לראשונה מאז עונת 2016/17 מול אייבר במשחק שהסתיים בניצחון 2:4 לבארסה. 

קרלס אלנייה אמר על פציעתו של מסי: "כאשר מסי לא כשיר במאה אחוז אתה רואה את זה מיידית. אני מאמין שהפציעה שלו לא רצינית ומקווה שיהיה איתנו על כר הדשא ביום רביעי. אנחנו זקוקים לו". איבן ראקיטיץ' אמר על המשחק: "חצי שעה הראשונה לא היתה טובה עבורנו, אבל הראנו אופי ולפעמים היה נראה ששיחקנו כדוריד. אנחנו שמחים מהיכלות שלנו. מקווים שמסי יתאושש. הקבוצה נמצאת במצב מושלם להילחם בכל המשחקים שיגיעו אלינו". 


 

מרסליניו מאמן ולנסיה אמר בסיום: "היה רק רגע אחד בו לא סבלתי ממסי וזה היה כשהוא היה מחוץ למגרש. הוא שחקן כל כך מכריע. הוא מעצב את כל הקבוצה והוא פשוט שחקן בלתי רגיל". ג'ורדי אלבה שספג כרטיס צהוב לא יוכל לשחק במשחק הליגה הבא נגד בילבאו ב-10 בפברואר.  


 

 

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Bleacher Report Football (@brfootball) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי