דיווח בספרד: מסי יהיה זה שיחליט אם ישחק נגד ריאל מדריד

ליאו מסי
ליאו מסי | AFP

הפרעוש שנפגע במשחק האחרון נגד ולנסיה, עשוי להשתתף במפגש הראשון של ברצלונה בגביע נגד הבלאנקוס (רביעי, 21:50, שידור בספורט4), אף על פי שטרם חזר לאימונים. וגם המאזן של בארסה בגביע

(גודל טקסט)
"הקלאסיקו" הראשון של חצי גמר גביע המלך יתקיים מחר בקאמפ נואו בין ברצלונה וריאל מדריד (רביעי, 21:50, שידור ישיר בספורט4) ועדיין לא ברור האם ליאו מסי שנפצע במשחק נגד ולנסיה בתיקו 2:2 יוכל לשחק במשחק אחרי שטוני לטו פגע בירכו הימני. בעיתון "מונדו דפורטיבו" נכתב הבוקר כי ההחלטה תהיה של מסי לבדו בגלל שהוא לא סובל מפציעה בשריר, בכל מקרה "הפרעוש" נכלל בסגל, בניגוד לעוסמאן דמבלה שחזר להתאמן רק אתמול. 


מסי לא חזר להתאמן אתמול והשאלה תהיה כנראה עד לרגע האחרון אם ישחק או לא ישחק. מסי סובל מפגיעה בשריר הירך ויצטרך להחליט לבדו אם לקחת את הסיכון או לא. בשל היריבה ייתכן שהוא בכל זאת ירצה לעלות על כר הדשא, אפילו כמחליף. ההחלטה שלו לשחק תהיה רק אם יהיה בטוח שהוא לא מסכן את עצמו ואולי יגרום להיעדרותו ממשחקים רבים לאחר מכן.


"MESSI DECIDES"

Although there is no muscular injury, it will be Messi who will decide if he is ready to play or not on Wednesday #fcblive#CopaDelReypic.twitter.com/sbcylQe2oE

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) 5 בפברואר 2019

מסי לא התאמן אתמול עם הקבוצה ונשאר באולם ההתעמלות לאימונים חלקיים. החדשות הטובות בנושא של מסי הן שאחרי בדיקה מדוקדקת שעבר הוא לא סובל משום קרע בשריר. בחדר ההלבשה לא מודאגים ממצבו, אבל לא היו רוצים לסכן אותו לחינם ומצד שני יודעים שברצלונה עם מסי מול ריאל מדריד וברצלונה בלעדיו מול הבלאנקוס מדובר בשתי קבוצות שונות.


ב"מונדו דפורטיבו" נכתב: "מסי רוצה את גביע המלך, אבל יש לו סדר עדיפות והליגה והאלופות חשובים יותר כרגע". היום הוא ייבדק שוב והרופאים יתנו ההערכה מחודשת למצבו. בעיתון מציינים שאחרי שקיבל מאסז' במשחק נגד ולנסיה הוא חזר לשחק עד סיום המשחק. ארנסטו ואלוורדה לא יוכל לספק מידע חדש על מצבו של מסי היום בגלל שמסיבת העיתונאים תהיה לפני האימון האחרון.



עשוי לקבל דקות נגד ריאל מדריד. עוסמאן דמבלה (Gettyimages)


לגבי עוסמאן דמבלה, הוא התאמן אתמול לבדו אחרי כמה ימים בהם סבל מחום גבוה. הוא נראה כבר כמי שהתאושש מהקרסול אותו סובב לפני המשחק נגד לגאנס, אבל לא יהיה בסגל כאמור, מכיוון שאחרי שבועיים בהם לא שיחק חסר לו כושר משחק. רופא הקבוצה ריקרד פרונאה סבר שהוא יהיה בחוץ למשך 15 יום ולא ישחק מול סביליה, ג'ירונה ו-ולנסיה, אבל בגלל שפעת חזרתו תידחה לסוף השבוע.


ברצלונה לא הפסידה כבר שש שנים בבית ב"גביע המלך" ב-19 משחקים מאז ההפסד לריאל מדריד 3:1 בחצי הגמר בעונת 2012/13. ב-19 משחקים ניצחה 18 ותיקו אחד עם הפרש שערים מדהים 13:89.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי