מרסלינו: "היינו צריכים להוציא תוצאה טובה יותר מאשר תיקו"

שחקני ולנסיה חוגגים
שחקני ולנסיה חוגגים | Gettyimages

לאחר התיקו 2:2 במשחק הראשון של חצי גמר גביע המלך בין בטיס לוולנסיה אמר מאמן העטלפים: "אסור לחשוב שאנחנו פייבוריטים, בטיס כבר ניצחה בקאמפ נואו ובברנבאו"‎. צ'רישב: תוצאה טובה עבורנו

קבוצות: ולנסיה בטיס
(גודל טקסט)
ולנסיה התקרבה אתמול (חמישי) לגמר גביע המלך אחרי שסיימה בתיקו 2:2 עם בטיס באצטדיון בניטו ויימרין, בו יתקיים גם הגמר. משחק הגומלין בעוד שלושה שבועות אצל העטלפים. הירוקים לבנים כבר הוליכו 0:2 משערים של לורן מורון (45) וחואקין מנקודת הקרן (54), אבל צ'רישב (70) ושער דרמטי של גאמיירו העניקו לעטלפים מקדמה עם שערי חוץ לקראת המפגש המכריע.


ב"מארקה" נכתב על המשחק: "כמות שיא של אוהדים בבטיס (57,123) חזו במשחק מרתק עם שער דרמטי של קווין גאמיירו בדקה ה-92 בזמן פציעות. החלוץ הצרפתי של ולנסיה וחואקין מבטיס נבחרו למצטיינים עם שלושה כוכבים. מאמן בטיס, קיקה סטיין אמר: "השוויון של ולנסיה לא היה צריך להתקיים בכלל. הובלנו 0:2, אבל ולנסיה קבוצה שמחכה לטעויות שלך ואז היא מגיבה. במחצית הראשונה לא היינו מדויקים".


מאמן ולנסיה מרסלינו אמר: "קשה להסביר את הכדורגל. פיגרנו 2:0 בדקה ה-55, אבל לפי האירועים במגרש בכלל לא הגיע לנו להפסיד. היינו צריכים להוציא תוצאה טובה יותר מאשר תיקו". על כך שקבוצתו פייבוריטית בגומלין: "לא צריך ליפול למלכודת הזאת. אסור לחשוב שאנחנו פייבוריטים ומצפות לנו 90 דקות קשות במסטאיה. בטיס ניצחה כבר בקאמפ נואו ובברנבאו. אנחנו חייבים לשלוט באופוריה שיש כרגע בעקבות התוצאה". על קווין גאמיירו אמר המאמן: "שמח שהוא התחיל לכבוש. הוא שחקן שמחפש כל הזמן את השער ובשני המשחקים האחרונים נגד בארסה ובטיס הוא כבש עבורנו שערים חשובים".


דניס צ'רישב שכבש את הראשון לוולנסיה אמר: "היה חשוב לנו לסיים בתיקו עם שערים אחרי שפיגרנו 2:0. אנחנו צריכים לתקן עוד כמה דברים, אבל עם כל הטעויות שעשינו זו תוצאה טובה עבורנו".


2-2 91' GOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL GOAAAAAAAAAAAAAAAAAL GOAAAAAAAAL by Gameiro pic.twitter.com/YQmGj2ZHPc

— Valencia CF English (@valenciacf_en) 7 בפברואר 2019



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי