נשיא ברצלונה: "צריך להתכונן לעתיד בלי ליאו מסי"‎

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettyimages

ג'וזף ברטומאו שהודיע כי יעזוב את בארסה ב-2021, דיבר על השינוי במדיניות הרכש של הקבוצה שמחפשת צעירים מוכשרים ברחבי העולם שיובלו את המועדון בשנים הבאות בלעדי הפרעוש. הקלאטנים ינסו לרכוש את מנדי מליון

(גודל טקסט)
נשיא ברצלונה ג'וזף ברטומאו דיבר בפעם הראשונה על העתיד של ברצלונה ללא ליאו מסי. למרות שיש לפרעוש חוזה עד 2021 כשבסיומו יהיה רק בן 34 והמועדון עשוי להציע לו הצעת חוזה נוספת, הנשיא מודע לכך שהמועדון חייב להתכונן לימים בלי מסי. הוא אמר ל-BBC ברדיו 5: "אנחנו יודעים שיום אחד מסי יגיד שהוא פורש מכדורגל. אנחנו חייבים להכין את לעתיד הזה".


ברטומאו מודע לכך שהתאריך הזה הולך וקרב ואמר כי הקבוצה מתכוננת באמצעות ניסיון לטפח צעירים מוכשרים מרחבי העולם שימשיכו את העתיד בלעדיו". לדבריו החתמת עוסמן דמבלה, ארתור (שנפצע וייעדר חודש), קלמון לאנגלה, פראנקי דה יונג ואמרסון הם חלק מהמדיניות הזאת.


ברטומאו כבר הודיע שיעזוב את ברצלונה אחרי הבחירות של 2021 כי הוא יסיים שתי קדנציות רצופות והסביר: "אני רוצה שכאשר אעזוב למועדון יהיה ברור לאיזה כיוון הוא הולך בלי מסי. אני רוצה לעזוב את המועדון במצב הכי טוב ולהגיד לנשיא החדש – קח זו הירושה שלי".


"OPERATION FULLBACK"

Barcelona are looking to strengthen the left-back position and Lyon player Ferland Mendy (23) is the favorite. Other options include Junior Firpo of Real Betis (22) and Filipe Luís of Atlético Madrid (33) pic.twitter.com/70ocDqHrlL

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) 9 בפברואר 2019


בתוך כך "מונדו דפורטיבו" פרסם שהמועדון מחפש מגן שמאלי שיכול לשחק באגף, השם הכי פופולארי הוא פרלאן מנדי בן ה-23, אותו תנסה בארסה לרכוש בקיץ הקרוב מליון. המנהל הספורטיבי של בארסה אריק אבידל שהגיע גם לפני למעלה מעשור לאלופת ספרד מהקבוצה הצרפתית מאוד מחזיק ממנו. מועמדים לעמדה הזאת גם פליפה לואיז בן ה-33 שיכול להגיע בחינם או מיראנדה. חוץ משני הברזילאי גם ג'וניור פירפו הדומניקני של בטיס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי