העיר שלה: ריאל מדריד ניצחה 1:3 את אתלטיקו בדרבי

סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס | Gettyimages

דרבי נפלא במדריד: קאסמירו כבש ראשון במספרת נהדרת, גריזמן כבש בין הרגליים של קורטואה, אך סרחיו ראמוס (פנדל) וגארת' בייל העניקו ניצחון יוקרתי לבלאנקוס. עוד הערב: 1:2 דרמטי במיוחד לאספניול על ראיו

(גודל טקסט)
אתלטיקו מדריד אירחה הערב (שבת) את ריאל מדריד באצטדיון 'ונדה מטרופליטנו' לדרבי שכולו על טהרת העיר. הקולצ'ונרוס הגיעו למשחק אחרי הפסד ליגה לבטיס שקטע רצף של 18 משחקים ללא הפסד, מנגד הבלאנקוס הגיעו 3 ימים בלבד אחרי התיקו 1:1 נגד ברצלונה בקאמפ נואו בידיעה שניצחון יעלה אותה למקום ה-2 בטבלה על חשבון היריבה העירונית. למרות שבחמשת המפגשים האחרונים בין הקבוצות, ריאל לא הצליחה לנצח.


אך הערב זה נגמר. החבורה של סנטיאגו סולארי התעלתה בענק והשיגה ניצחון חשוב שצמצם את הפער באופן זמני מברצלונה במקום הראשון ל-5 נקודות. הבלאנקוס פתחו את מסכת הכיבושים בכדור קרן. טוני קרוס הקשית, סרחיו ראמוס נגח והכדור הגיע לקאסמירו, שהפתיע את כולם עם מספרת נפלאה והעלה את ריאל מדריד ליתרון 0:1 



קאסמירו חוגג מספרת אדירה בדרבי (צילום: GETTYIMAGES)


אך אתלטיקו התעשתה במהרה מהצד השני, אנחל קוראה הכניס כדור עומק נפלא לאנטואן גריזמן, שלא התבלבל במצב אחד על אחד מול טיבו קורטואה והשחיל לו את הכדור בין הרגליים. 1:1 בדקה ה-41, ויניסיוס חדר במהירות מאגף שמאל, הוכשל ברחבה על ידי חימנז וסחט את כדור העונשין. סרחיו ראמוס ניגש לפינה הלבנה בהרבה קור רוח והחזיר את הבלאנקוס ליתרון 1:2 רגע לפני השריקה למחצית.



אנטואן גריזמן חוגג את השוויון (צילום: GETTY IMAGES)


במחצית השנייה הבלאנקוס השתלטו על קצב המשחק, ומנעו מאתלטיקו מלהגיע למצבים מסוכנים. אלברו מוראטה כבש בצ'יפ מעמדת הנבדל, והשער נפסל לאחר החלטת הVAR. בדקה ה-74, התקפה קבוצתית נהדרת של אלופת אירופה הסתיימה בכדור עומק גאוני של לוקה מודריץ' לגארת' בייל שהחליף את ויניסיוס כמה דקות לפני כן, ושיגר בעיטה חדה לפינה הרחוקה ולא השאיר שום סיכוי לאובלק. תומאס הורחק בדקה ה80 לאחר כרטיס צהוב שני. ריאל מדריד משיגה ניצחון 1:3 יוקרתי בדרבי.




בייל ומודריץ' חוגגים ניצחון יוקרתי (צילום: GETTYIMAGES)


תוצאות נוספות
חטאפה – סלטה ויגו 1:3
מהפך אדיר של חטאפה. אראוז'ו העלה את סלטה ויגו ליתרון כבר בדקה השנייה, אך גומז ספג כרטיס צהוב שני בדקה ה-37 והשאיר את קבוצתו ב-10 שחקנים. חיימה מאטה כבש פנדל, מולינה הפך את התוצאה וצמד של מאטה חתם את תוצאת המשחק בדקה ה-81.


אספניול – ראיו וייקאנו 1:2
עבדולייה בה הדהים את יושבי האצטדיון בברצלונה בדקה ה-33 וגרם לאוהדי האורחת לפנטז על העפלה מעל לקו האדום, אבל המקומיים הפכו מפנדל של בורחה איגלסיאס (72) ושער עמוק בתוך תוספת הזמן, בדקה ה-95 של סרג'י דרדר, כדי להגדיל את הפער ביניהן לחמש נקודות. ניצחון קריטי למארחת שטיפסה עד למקום ה-11 בתחתית הצפופה.


ג'ירונה – הואסקה 2:0

בקרב תחתית רותח ניצחה נועלת טבלת ה"לה ליגה" את ג'ירונה מצמד שערים נפלא של אזקיאל אווילה במחצית הראשונה (35, 40). הואסקה חוזרת לחיים וכעת היא רחוקה רק שש נקודות מג'ירונה שנמצאת במקום ה-16, נקודה אחת מעל הקו האדום.











 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי