מסתבך: אופ"א פתחה בחקירה נגד סרחיו ראמוס

גארת' בייל
גארת' בייל | AFP

אופ"א תפתח בחקירה בטענה לכרטיס צהוב מכוון של הבלם נגד אייאקס, הנהלת הליגה הספרדית גינתה את התנועה המגונה של הקשר הוולשי והוא צפוי להיענש

(גודל טקסט)
אופ"א פתחה הערב (חמישי) חקירה משמעתית נגד הבלם והקפטן של ריאל מדריד, סרחיו ראמוס לאחר שרמז בפומבי על כרטיס צהוב מכוון במשחק הראשון של שמינית גמר ליגת האלופות נגד אייאקס. רגעים לאחר שער הניצחון של מרקו אסנסיו, ראמוס החליף דברים עם הספסל של ריאל מדריד ולאחר מכן הכשיל את קספר דולברג, המחליף של ההולנדים.


בעקבות העבירה הבלם ספג את הכרטיס הצהוב השלישי שלו העונה בליגת האלופות. ראמוס אמר לאחר המשחק "עם התוצאה, אני אשקר אם אומר שלא חשבתי לעשות עבירה מכוונת. זאת לא הייתה במטרה להמעיט בערכה של היריבה, אבל במצבים כאלה בכדורגל צריך לקבל החלטות קשות והחלטתי לעשות את זה".


בהודעה על פתיחת החקירה, אופ"א הודיעה שכל שחקן שמקבל כרטיס בכוונה עלול להיות מורחק מ-2 משחקים. זאת לא הפעם הראשונה שבריאל מדריד מתמודדים עם סיטואציה כזאת. בעונת 2010/11, כשמוריניו אימן את ריאל מדריד, צ'אבי אלונסו וסרחיו ראמוס ספגו כרטיסים צהובים חשודים בדקות הסיום נגד אותה אייאקס. בעונה שעברה, דני קרבחאל עשה את אותו דבר. ראמוס ניצל את הטוויטר כדי להסביר את המקרה לאחר המשחק.


"במשחק עם הרבה מתחים ואמוציות, כשהדופק עולה אתה צריך לקבל החלטות תוך כמה שניות. הדבר הגרוע ביותר עבורי הוא שלא אוכל לשחק בגומלין. אני רוצה להבהיר שלא ניסיתי לקבל כרטיס בדיוק כמו שלא ניסיתי לקבל כרטיס במשחק הקודם נגד רומא. אני אתמוך בקבוצה מהיציע כמו כל אוהד אחר במשחק הבא ואצפה לרבע הגמר".



En un partido son muchas tensiones, muchas sensaciones y muchas pulsaciones. Hay que tomar decisiones en segundos. Lo mejor de hoy es el resultado. Lo peor, no poder estar en la vuelta junto a mis compañeros por un lance del juego.

— Sergio Ramos (@SergioRamos) February 13, 2019


הצרות של ריאל מדריד לא נגמרות בראמוס. גארת' בייל עשה תנועה מגונה לעבר אוהדי אתלטיקו מדריד בדרבי ב"וונדה מטרופוליטנו" בשבת כשריאל מדריד ניצחה 1:3 אחרי שהוא כבש את השער השלישי. כעת, הנהלת ה"לה ליגה" גינתה את התנועה שלו והוא עשוי להיות מורחק לשלושה משחקים ובמקרה קיצוני יותר עד 12 משחקים. הנהלת הליגה הספרדית הודיעה כי תנועה כזו אסורה והיא גוררת אחריה עונש משמעותי לפי הכתוב בחוק.


בדו"ח של "לה ליגה" נכתב: "בדקה ה-73 אחרי שכבש מול אתלטיקו מדריד, שחקן ריאל מדריד גארת' בייל עם מספר 11 על גבו חגג את כיבוש השער ואחרי שספג בוז מאוהדי אתלטיקו לקח את יד ימין והרים אותה לראשו בתנועה מגונה וכפרובוקציה נגד האוהדים כשהוא מחזיק ביד השניה את ידו". לפי החוקים של ההתאחדות, כל תנועה מגונה במשך החגיגות על כר הדשא שגורמת למתח ביציעים והיא בניגוד לכל פעילות ספורטיבית חיובית תועבר לוועדת המשמעת".


הסעיפים קובעים בפירוש שאם הפרובוקציה גרמה לבלאגן ביציע ותגובות קשות השחקן יכול להיות מורחק בין 4 ל-12 משחקים ואם המקרה לא גרר תגובות קשות אז העונש יהיה קל יותר, הרחקה למשחק אחד עד שלושה משחקים.



LaLiga have denounced Gareth Bale for his 'controversial' celebration against Atlético Madrid. The Welshman could face a ban up to twelve matches, if the celebration was directed towards the crowd. [AS] pic.twitter.com/wcJHJmWdT1

— RMOnly (@ReaIMadridOnly) 14 בפברואר 2019
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי