ג'ירונה חיסלה את סיכויי האליפות של ריאל מדריד עם 1:2 סנסציוני בברנבאו

כריסטיאן סטואני
כריסטיאן סטואני | AFP

אחרי תקופה נהדרת שכללה 8 משחקים רצופים ללא הפסד וניצחון יוקרתי על אייאקס, הבלאנקוס נכנעו לקבוצת התחתית שניצחה לראשונה מאז נובמבר והפער מברצלונה צמח ל-9 נקודות. ראמוס הורחק ושבר שיא שלילי

(גודל טקסט)
אחרי שברצלונה גברה 0:1 על ויאדוליד משער של ליאו מסי, המחזור ה-24 בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) עם ארבעה מפגשים. ריאל מדריד, מעודדת מניצחון החוץ 1:2 באמסטרדם על אייאקס, הובכה עם הפסד בית סנסציוני 2:1 לג'ירונה החלשה והפער מהמוליכה והאלופה צמח לתשע נקודות. בהמשך הערב: ולנסיה תארח את אספניול, ויאריאל תפגוש את סביליה ובטיס תשחק נגד אלאבס.


ריאל מדריד – ג'ירונה 2:1

אחרי חמישה ניצחונות רצופים בליגה, שמונה משחקים ללא הפסד בכל המסגרת ו-1:2 חשוב על אייאקס באמסטרדם, ריאל מדריד נעצרה דווקא בסנטיאגו ברנבאו מול ג'ירונה והובכה עם 2:1 שעלול לחסל סופית את שאיפות האליפות שלה. בעקבות הניצחון באמצע השבוע בליגת האלופות, סולארי ביצע לא מעט שינויים ב-11 ופתח ללא לוקה מודריץ', גארת' בייל, וינסיוס ג'וניור, דני קרבחאל וסרחיו רגילון – מה שבסופו של דבר עלה לו ביוקר רב.


הבלאנקוס פתחו בלחץ כבד וכעבור 25 דקות זה השתלם. כדור חוזר הגיע לטוני קרוס שהרים נהדר לקאסמירו שהמשיך בנגיחה מדויקת לרשת. שערו השני ברציפות של הקשר הברזילאי והשלישי בסך הכל בליגה מפתיחת העונה. ריאל הורידה את הרגל מהגז ואפשרה לג'ירונה להאמין שהיא מסוגלת לצאת עם משהו מהברנבאו, רק 0:1 למארחת בהפסקה.


Sergio Ramos is the first player in the history of La Liga to receive 20 red cards.

His 25th across all competitions for Real Madrid. pic.twitter.com/dnPG6oq02O

— Squawka Football (@Squawka) February 17, 2019


סרחיו ראמוס, השחקן במדובר ביותר בספרד בסוף השבוע האחרון, נגע בידו במכוון בתוך הרחבה (65), ספג את הכרטיס הצהוב החמישי שלו העונה והוא ייעדר ממשחק הליגה הקרוב נגד לבאנטה מה שאומר שהוא יעמוד לרשותו של סולארי בקלאסיקו נגד ברצלונה במחזור שלאחר מכן. כריסטיאן סטואני, מלך שערי ג'ירונה, לקח את האחריות, שלח את הפנדל פנימה והבקיע את ה-13 שלו העונה.


מיד אחרי השער סולארי שלף מהספסל את גארת' בייל, אבל ג'ירונה צברה ביטחון ובדקה ה-75 היא היממה את הצופים בברנבאו ואת ספרד כולה. סטואני המצוין סובב כדור חד מ-15 מטרים לפינה, קורטואה התעופף והדף היישר לרגליו של כריסטיאן פורטו שדחק מקרוב וקבע מהפך מדהים. אם זה לא הספיק לאוהדי ריאל מדריד אז בדקה ה-90 סרחיו ראמוס ספג את הצהוב השני שלו והורחק אחרי פגיעה לא מכוונת בראשו של שחקן יריב, האדום ה-20 של הבלם, יותר מכל שחקן אחר בהיסטוריה של הליגה הספרדית.


שבוע אחרי שעלתה למקום השני בעקבות הניצחון הגדול בדרבי, ריאל איבדה אותו שוב לטובת אתלטיקו כשהפער ביניהן עומד על שתי נקודות לטובת החבורה של סימאונה. ג'ירונה, שלא ניצחה ב-10 משחקי הליגה האחרונים שלה, השיגה שלוש נקודות לראשונה מאז סוף נובמבר, אז היא גברה בחוץ על אספניול, וברחה מהתחתית הבוערת.


20 אדומים בקריירה במסגרת הליגה. סרחיו ראמוס (Gettyimages)

Real Madrid have now lost seven matches in La Liga this season, one more than they lost in the whole of the last campaign (6).

Fortress Bernabéu is crumbling. pic.twitter.com/PPJr7g3PjW

— Squawka Football (@Squawka) February 17, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי