ריאל מדריד ניצחה 1:2 את לבאנטה מפנדל מפוקפק

קארים בנזמה
קארים בנזמה | Gettyimages

הבלאנקוס ניצחו בקושי בכדור עונשין לא ברור שנבדק ב-VAR, בנזמה (43) ובייל (78) כבשו מהנקודה הלבנה. מוראטה עם שער בכורה במדי הקולצ'ונרוס (31) וסאול (88) נתנו ניצחון 0:2 לאתלטיקו על ויאריאל

קבוצות: ולנסיה
(גודל טקסט)
המחזור ה-25 בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון), כשבמוקד ריאל מדריד ניצחה מפנדל מפוקפק 1:2 את לבאנטה, אתלטיקו מדריד גברה 0:2 על ויאריאל, ולנסיה ספגה בדקה ה-89 ונפרדה ב-1:1 מלגאנס ובטיס ניצחה 0:2 בויאדוליד.


לבאנטה – ריאל מדריד 1:2

אחרי ההפסד המפתיע במחזור הקודם לג'ירונה שעצר רצף של שבעה משחקים ללא הפסד בכל המסגרות, ריאל מדריד הצליחה לחזור למסלול הניצחונות. שתי דקות להפסקה לוקה מודריץ' הגביה כדור לרחבה שנגע בידו של אניס בארדי, לאחר שימוש ב-VAR השופט שרק לפנדל עבור הבלאנקוס אותו תרגם קארים בנזמה לשער יתרון. רבע שעה בתוך המחצית השנייה לבאנטה השיגה את השוויון. כדור רוחב של מוראלס מצא את רוז'ר מרטי בתוך הרחבה והחלוץ הכניע את טיבו קורטואה.


בדקה ה-78 השופט שוב שרק לפנדל לטובת ריאל ואחרי שימוש נוסף במערכת ה-VAR אישר את ההחלטה שנראית תמוהה. גארת' בייל דייק מהנקודה הלבנה והחזיר את ההובלה לאורחים. בדקה ה-86 נאצ'ו הורחק בצהוב שני אבל אלופת אירופה שמרה על היתרון עד הסיום, וצימקה את הפער מברצלונה שבפסגה ל-9 נקודות.  

 


ויניסיוס ג'וניור מול רובן רוצ'ינה (Gettyimages)

 

אתלטיקו מדריד – ויאריאל 0:2

מעודדת מהניצחון האדיר על יובנטוס בליגת האלופות, אתלטיקו מדריד גברה בביתה 0:2 על ויאריאל והתבססה במקום השני כשהיא במרחק שבע נקודות מהמוליכה והאלופה ברצלונה. אלברו מוראטה כבש את הראשון שלו העונה במדי הקולצ'ונרוס (31), סאול הוסיף (88) וסימאונה רשם ניצחון שלישי ברציפות בכל המסגרות. מנגד, הצוללת הצהובה נוצחה אחרי שלושה משחקים רצופים ונותרה מתחת לקו האדום כאשר שתי מפרידות בינה לבין סלטה ויגו שניצבת במקום ה-17 שמוביל בסיום העונה לחוף מבטחים.


לגאנס – ולנסיה 1:1
כבר נראה היה שהעטלפים ימשיכו את המומנטום החיובי שלהם מהליגה האירופית עם ניצחון גם בזירה המקומית, אבל אחרי ה-0:1 על סלטיק ביום חמישי הם ספגו במשחק החוץ בדקה ה-89 ואיבדו שתי נקודות יקרות בקרב על כרטיס לאירופה. ג'ופרי קונדוגביה כבש בנגיחה בדקה ה-22 ונראה היה שוולנסיה תנצח לראשונה אחרי שלוש תוצאות תיקו רצופות בליגה, אבל ההזדמנות להתקרב לכדי שתי נקודות מהכרטיס לליגה האירופית נגוז בעקבות שער של מרטין בריית'ווייט דקה לסיום. לגאנס שסחטה נקודה העלה את מאזנה ל-30 נקודות, למעשה שמרה על פער שלוש מוולנסיה ויחד עם זאת הגדילה את הפער מהקו האדום.



שערו הראשון מאז הצטרף בינואר. אלברו מוראטה (Gettyimages)


תוצאה נוספת
ויאדוליד- בטיס 2:0




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי