דמבלה צפוי לפתוח בקלאסיקו לראשונה, בייל יסופסל?

איבן ראקיטיץ', עוסמאן דמבלה, ארתור
איבן ראקיטיץ', עוסמאן דמבלה, ארתור | Gettyimages

נראה שהוולשי שוב ימצא את עצמו מחוץ ל-11 לטובת ויניסיוס ג'וניור, כאשר ריאל מדריד תארח את ברצלונה בגומלין חצי גמר גביע המלך אחרי 1:1 בקאמפ נואו (21:45, ישיר בספורט4). מנגד, הצרפתי צפוי לקבל הזדמנות

(גודל טקסט)

הכל כבר מוכן לאל הקלאסיקו הגדול שייערך הערב (רביעי, 21:45, ישיר בספורט4) בין ריאל מדריד לברצלונה, כשהשתיים יפגשו בסנטיאגו ברנבאו למשחק גומלין חצי גמר גביע המלך אחרי 1:1 בקאמפ נואו במשחק הראשון. לפני כשלושה שבועות הצליחו הבלאנקוס להשיג תיקו יקר מבחינתם, כשלוקאס ואסקס כבש בדקה השישית, אבל מלקום, שממעט לשחק, לקח את ההזדמנות בשתי ידיים וקבע שוויון במחצית השנייה.

דמבלה עשוי לפתוח לראשונה בקלאסיקו, אחרי שבניצחון 1:5 על ריאל מדריד בסיבוב הראשון בליגה, המשחק שגרם לפיטורי ז'ולן לופטגי, הוא נכנס רק כמחליף כשהתוצאה הייתה 1:2 בדקה ה-74 וגם בעונה שעברה לא זכה לפתוח בקלאסיקו. הצרפתי לא כבש אז, אבל כן בישל לארתורו וידאל ובעיקר היתל באורחים שלא הצליחו להתמודד עם מהירותו האדירה. למעשה בניצחון 0:3 בשנה שעברה בסנטיאגו ברנבאו דמבלה היה פצוע, גם פגיעה בקרסול מנעה ממנו ליטול חלק בגביע לפני כשלושה שבועות ולכן הקלאסיקו האמיתי של דמבלה ייערך הערב, כך נטען בספרד.

מן העבר השני גם לריאל מדריד יש כוכב צעיר שרוצה לככב במשחקי קלאסיקו, זהו ויניסיוס ג'וניור שלעומת דמבלה כבר פתח נגד היריבה המושבעת ואף הרשים ב-1:1 במשחק הראשון ביניהן בחצי הגמר. הברזילאי הצעיר שיחק 25 משחקים העונה עבור ריאל מדריד בכל המפעלים לעומת 31 הופעות שרשם דמבלה.


דמבלה. זה יהיה בשבילו קלאסיקו ראשון בהרכב, ככל הנראה (Gettyimages)

ההימור בעיתון "אס" הוא שגארת' בייל יפתח גם היום על הספסל, למרות שזכה לשבחים מהמאמן סנטיאגו סולארי, שמצדו ימשיך בהתקפה עם קארים בנזמה, לוקאס ואסקס ו-ויניסיוס ג'וניור, בעוד שדמבלה יפתח בברצלונה לצד לואיס סוארס וליאו מסי.

בעלי ויאדוליד ושחקן העבר של שתי הקבוצות, הפנומן הברזילאי רונאלדו, נשאל על הברזילאים של הבלאנקוס ואמר: "מרסלו אחד השחקנים החשובים של הקבוצה, ונכון שהוא נמצא ברגעים לא קלים, אבל הוא עוד יתרום ובגדול. ויניסיוס כישרון גדול ואני בעד ששחקנים כמוהו יקבלו הזדמנויות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי