גארת' בייל וריאל מדריד הסוף? בכיר במועדון: "גורלו נחרץ"

גארת' בייל
גארת' בייל | AFP

התנהגותו של הוולשי לאחרונה הובילה להחלטה מצד נשיא הבלאנקוס, שמתכוון למכור את החלוץ ויציב עבורו תג מחיר המוערך בכ-100 מיליון ליש"ט

(גודל טקסט)

על פי המסתמן, גארת' בייל לא ימשיך בריאל מדריד בעונה הבאה לאחר שפקעה סבלנותו של פלורנטינו פרס, נשיא המועדון, כאשר על פי גורמים בכירים רק נס ישאיר את הוולשי במועדון. מה ששבר את גב הגמל מבחינתו של פרס הייתה הגישה של בייל ומספר אמירות פוגעניות שלו בחודשים האחרונים.

כזכור, עם עזיבתו של כריסטיאנו רונאלדו הציפייה הייתה שגארת' בייל, שעד אז חסה בצילו של הפורטוגלי, יעשה צעד קדימה ויתפוס את מקומו מבחינה מקצועית אבל גם מבחינה חברתית. חוסר ההצלחה באספקט השני עוד היה ניסבל לאחר שהוולשי לא עשה מאמצים ללמוד ספרדית ולהתחבר לחבריו בחדר ההלבשה, אבל בפן המקצועי לא רק שבייל לא השתפר, לטענת אותם גורמים, הוא אפילו הלך אחורה. כידוע, העונה לחלוץ 13 שערים בלבד ועם התמנותו של סולארי למנג'ר מספר הדקות של הוולשי ירד.

כבר בקיץ 2017 הבלאנקוס ניסו למכור את בייל למצ'סטר יונייטד כדי לפנות מקום בתקציב לקיליאן אמבפאה, אבל הסירוב של הוולשי למהלך טרפד את המעבר של הסנסציה הצרפתית. בקיץ האחרון, ריאל לא רצתה למכור את בייל בגלל עזיבתו של רונאלדו, וזאת למרות המלצתו של זינאדין זידאן, המאמן באותה תקופה , למכור את החלוץ הבינלאומי. אבל עכשיו, כאמור, המצב שונה לחלוטין, ובייל יימכר כדי לבצע את תהליך ההתחדשות שריאל כל כך משוועת לו. בכל אופן, המועדון ממדריד לא מתכוון למכור את הוולשי בפחות מ-100 מיליון פאונד, שזהו המחיר אותו שילמה ריאל מדריד לטוטנהאם בשעתו עבור שירותיו של החלוץ.


הגיעו מים עד נפש מבחינתו. פלורנטינו פרס (AFPׁׂ)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי