לראשונה משנת 1922: ברצלונה תוכל לשבור את ההגמוניה

ליאו מסי, סרחיו ראמוס
ליאו מסי, סרחיו ראמוס | Gettyimages

הקטאלונים יוכלו לעלות היום ליתרון במאזן הניצחונות ב'קלאסיקו' לראשונה מזה 87 שנים. סולארי מתלבט בין מרסלו לרגילון, גארת' בייל עשוי לפתוח במקום ואסקס

(גודל טקסט)
ריאל מדריד ,תארח היום (שבת) בסנטיאגו ברנבאו את ברצלונה במטרה לנקום על ההדחה מגביע המלך וההפסד 3:0 ביום רביעי. הקבוצות ייפגשו בפעם ה-241, כשהם מגיעות למשחק עם שוויון היסטורי במאזן הניצחונות: 95-95. ניצחון של מסי וחבריו, יעניק לברצלונה יתרון ראשון במאזן הניצחונות אחרי 87 שנים, ויהפוך את ההגמוניה בספרד באופן סופי. עד 2003 ברצלונה ניצחה רק 13 משחקים בברנבאו מ-74 עימותים. בליגה, הבלאנקוס רחוקים 9 נקודות ממסי וחבריו.



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Bleacher Report Football (@brfootball) on



בפן המקצועי, המאמן סנטיאגו סולארי מתלבט בין סרחיו רגילון ומרסלו כמגן שמאלי. גארת' בייל עשוי לפתוח בריאל מדריד במקום לוקאס ואסקס. קפטן המדרידאים, סרחיו ראמוס, שהורחק במהלך השבוע מליגת האלופות בעקבות כרטיס צהוב מכוון, ירשום היום ציון דרך משמעותי כשיערוך את ההופעה ה-42 שלו בסופר קלאסיקו וישתווה במספר ההופעות לחנטו, מנואל סאנצ'יס וצ'אבי 


בברצלונה סמואל אומטיטי עשוי לשחק לצידו של ג'רארד פיקה, כשגם קלמנט לנגלה בתמונת ההרכב אחרי ההופעה המרשימה בברנבאו. ניצחון הליגה האחרון של ריאל ב'קלאסיקו' הגיע לפני כמעט 3 שנים, כשכריסטיאנו רונאלדו כבש שער ניצחון בדקה ה-85 ומחק יתרון מוקדם של פיקה.


סולארי שיגר מסר לשחקניו: "אנחנו עדיין עומדים על הרגליים. חייבים לנצח את המשחק הזה". מנגד, ארנסטו ואלוורדה ניסה להוריד את גובה הלהבות כשאמר: "הליגה לא תיקבע גם אם נפסיד בקלאסיקו הזה".








מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי