וו לי עשה היסטוריה בניצחון אספניול, הפסד מביך לסביליה

וו לי
וו לי | Gettyimages

החלוץ הפך לסיני הראשון אי פעם שהבקיע בליגת הספרדית והקבוצה מברצלונה ברחה מהתחתית עם 1:3 על ויאדוליד, האנדלוסים ספגו בדקה ה-98 ונוצחו 2:1 מול הוואסקה האחרונה בטבלה. ויאריאל הפסידה

קבוצות: אספניול
(גודל טקסט)
בצל הקלאסיקו בין ריאל מדריד לברצלונה, שלושה מפגשים נוספים נערכים הערב (שבת) במסגרת המחזור ה-26 בליגה הספרדית. אספניול גברה בביתה 1:3 על ויאדוליד, ויאריאל הפסידה בבית 2:1 לאלאבס וסביליה נוצחה 2:1 מול נועלת הטבלה הוואסקה.


הוואסקה – סביליה 1:2

חואנפי העלה את נועלת הטבלה ל-0:1 מדהים כעבור שבע דקות ורק בדקה ה-85 הצליחו האנדולסים לאזן הודות לפנדל מוצלח של וויסאם בן ידר, אך המילה האחרונה הייתה שייכת לאזקיאל אווילה שהעניק להוואסקה ניצחון סנסציוני בדקה ה-98.


סביליה רשמה משחק ליגה חמישי ברציפות ללא ניצחון ונותרה לפחת באופן זמני במקום השישי כאשר שלוש נקודות מפרידות בינה לבין אלאבס הרביעית. הוואסקה, מנגד, חזרה למסלול הניצחונות אחרי שני משחקים וצברה נקודות יקרות במאבקי ההישרדות.




ניצחון סנסציוני (Gettyimages)


אספניול – ויאדוליד 1:3
הקהל הביתי עוד לא הספיק להתיישב במקומו ובורחה איגלסיאס כבש את הראשון (1), אולם האורחת לא נבהלה והשוותה משער של רובן אלקראס (17). רגע לפני הירידה להפסקה היא גם קיבלה הזדמנות פז להפוך את התוצאה, אך סרג'י גוארדיולה החמיץ מהנרודה הלבנה, רק 1:1 במחצית.


החצי השני כבר היה סיפור אחר ושערים של מריו הרמוסו (56) ו-וו לי (65), שעשה היסטוריה והפך לסיני הראשון שהבקיע בליגה הבכירה בספרד, העניקו לאורחת ניצחון אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות ופער זמני של שבע נקודות מהקו האדום. ויאדוליד, לעומת זאת, הסתבכה במאבקי התחתית ונוצחה בפעם השלישית ברציפות.


תוצאה נוספת

ויאריאל – אלאבס 2:1

 


שחקני אספניול חוגגים ניצחון חשוב (Gettyimages)


Wu Lei (Espanyol) is the first player to score a goal in La Liga.

— Gracenote Live (@GracenoteLive) March 2, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי