פיקה: "לנצח בברנבאו זה הרגל, פעם זו הייתה משימה קשה"

ג'רארד פיקה ושחקני ברצלונה חוגגים בברנבאו
ג'רארד פיקה ושחקני ברצלונה חוגגים בברנבאו | AFP

ברצלונה חגגה ניצחון שני על ריאל מדריד בשבוע, הבלם עקץ אחרי שלראשונה מזה 87 שנה הקטלונים עקפו את הבלאנקוס במספר הניצחונות במפגשים ביניהם. ראמוס התגונן: "לא פגעתי במסי בכוונה", מעמדו של סולארי התערער

(גודל טקסט)
ברצלונה סיימה להעביר את ריאל מדריד סדרת השפלות, אחרי שניצחה אותה פעם שנייה בתוך שלושה ימים – ובשני המקרים זה היה בסנטיאגו ברנבאו, הפעם בליגה ועם 0:1 קטן אחרי שניצחה אותה 0:3 בחצי גמר גביע המלך ביום רביעי. שני ההפסדים משמעותם גם הייתה שלראשונה מזה 87 שנה איבדה ריאל מדריד את ההגמוניה במשחקי הקלאסיקו וברצלונה עלתה ליתרון של 95:96 בניצחונות במשחקים ביניהן.


אם לא די בהשפלה עבור ריאל מדריד, ברצלונה גם הפכה לקבוצה הראשונה בהיסטוריה שרשמה ארבעה ניצחונות רצופים בברנבאו במסגרת הליגה: זה החל בעונת 2015/16 עם ניצחון 0:4, ניצחון 2:3 שנה לאחר מכן, בעונת 2017/18 ניצחון 0:3 וניצחון 0:1 העונה. ברצלונה עלתה כבר ל-12 נקודות הפרש על ריאל מדריד המדורגת שלישית ובסיום האוהדים שרקו בוז לבייל ועודדו את איסקו – סימן נוסף לכעס האוהדים על סנטיאגו סולארי, שמעמדו אחרי שני ההפסדים האלה מעורער לחלוטין, וכעת שוב עולים שמותיהם של מאוריסיו פוצ'טינו ו-ז'וזה מוריניו כמועמדים להחליפו.


ב"מארקה" נכתב בשער העיתון: "ברצלונה נתנה עוד מכה לריאל מדריד. בשלושה ימים השאירה את ריאל מדריד בלי גביע ובלי אליפות". בעיתון "אס" נכתב: "איבן ראקיטיץ' הכריע את המשחק. גארת' בייל פתח ויצא בליווי שריקות בוז. ברצלונה הראשונה שניצחה ארבעה משחקים רצופים בברנבאו בליגה".


#LaPortada Otro golpe del Barça ️ pic.twitter.com/DFzTiwMbJE

— MARCA (@marca) March 2, 2019

סולארי טען בסיום: "הליגה עדיין לא גמורה, שום דבר עוד לא גמור. נצטרך להמשיך ולהשתפר ככל שיחלוף הזמן. זה היה משחק קשה ושיחקנו בו כקבוצה, היינו טובים ועשינו דברים טובים, אך לא הצלחנו להשיג את המטרה, ניסינו לעשות הכל על מנת למצוא את השער, וכשאתה לא כובש זה מה שקורה". על הבוז לגארת' בייל: "הוא נלחם כמו כולם ואנחנו שיחקנו כקבוצה ולא כיחידים. ולאוהדים יש זכות לבטא את עצמם".


הרגע החם במשחק היה עימות בין ליאו מסי לסרחיו ראמוס. היה נראה שראמוס נתן לו מכה מכוונת ומסי רתח מזעם. ראמוס אמר בסיום: "זה קרה, אבל זה לא היה מכוון. מה שהוא טוען שעשיתי עליו זה לא נכון, כי זה לא היה בכוונה. הוא לקח את זה בצורה רעה וטעה בכך שהגיב (השתולל על כר הדשא ואיים על ראמוס, י.ז)".


בברצלונה העלו כחלק מהחגיגות סרטון וידאו של החגיגות בחדר ההלבשה ועקצו את ריאל מדריד: "מבטיחים לכם שזה לא הסרט הישן של יום רביעי. זה משהו חדש".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Santiago Bernabéu Déjà vu Os aseguramos que no es el mismo vídeo que el miércoles… pero nos encanta igual Us assegurem que no és un clip del dimecres… però ens encanta igual #WeColorFootball

A post shared by FC Barcelona (@fcbarcelona) on



גם שחקני ברצלונה נהנו בסיום לנעוץ סכינים בריאל מדריד. ג'רארד פיקה עקץ בסיום: "ראמוס אומר שלא עשה כלום למסי, אבל הפה של מסי היה מלא דם. אני אוהב לשחק בברנבאו. אחרי שהמשחק מסתיים יש כבוד הדדי בין השחקנים, אבל על כר הדשא זו מלחמה. אני חי את המשחקים האלו מאז שהייתי קטן, אנחנו יודעים שזה מאוד קשה לנצח כאן, עכשיו זה הפך להרגל – פעם זו הייתה משימה מאוד קשה ועכשיו היא קלה יותר עבורנו". 


מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה הזהיר כמו תמיד: "אי אפשר עדיין להספיד את ריאל מדריד. יש עוד הרבה משחקים ויש גם את אתלטיקו מדריד. אנחנו מכבדים את היריבות שלנו, זו טעות לחשוב על אליפות. אם נחשוב על זה, נפסיד".


על המשחק שחתם שני מפגשים בברנבאו אמר: "שיחקנו הרבה יותר טוב מאשר בגבע המלך. מסי? שחקן גאון שכל נגיעה שלו בכדור יכולה לשנות לחלוטין את המשחק. בכל פעם שהוא נוגע בו משהו קורה".


¡Hola!
️ Esta es nuestra portada de este domingo 3 de marzo

'BAILE'https://t.co/IWG1lbs0Oqpic.twitter.com/h69FIJqKo4

— Mundo Deportivo (@mundodeportivo) 2 במרץ 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי