מוריניו מפלרטט עם ריאל מדריד: "לא תהיה לי שום בעיה לחזור"

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | Gettyimages

הפורטוגלי, שזכה באליפות היסטורית עם הבלאנקוס לפני שבע שנים, התייחס פעם נוספת לאקסית: "לאמן שם הייתה חוויה יוצאת דופן. שמועות הן שמועות"

(גודל טקסט)

ז'וזה מוריניו ממשיך לפלרטט עם ריאל מדריד. הפורטוגלי, שכידוע אימן את הקבוצה בעבר ויושב בביתו מאז פוטר ממנצ'סטר יונייטד, התראיין לפני ימים ל-"BeIn Sports" והגן על התנהגותו של סרחיו ראמוס בקלאסיקו, במקביל לשלל דיווחים שהוא עשוי לשוב לברנבאו בעונה הבאה במקומו של סנטיאגו סולארי.

היום (שלישי) "המיוחד" התראיין ל-'Sports Four' האנגלי ולא פסל חזרה לבירת ספרד. המאמן זכה עם ריאל מדריד באליפות ספרד, גביע המלך הספרדי והסופר-קופה הספרדי ולמרות זאת עזב את ריאל מדריד בטעם מר לאחר שלוש שנים בהן הסתכסך עם מספר, אלא שכעת הוא מדבר בערגה על תקופתו על הקוויים בברנבאו.

"מה אתה רוצה שאני אגיד לך, שמועות הן שמועות", אמר מוריניו כשנשאל על חזרה אפשרית לריאל מדריד, אולם לאחר שהמראיין התעקש, השיב: "לא תהיה לי שום בעיה לחזור לריאל מדריד, כפי שלא הייתה לי בעיה לחזור לקבוצות אחרות שאימנתי בעבר. הקבוצה היחידה שאימנתי וביקשה ממני לחזור זו צ'לסי".


מוריניו חוגג אליפות בריאל. הקאמבק מתבשל? (Gettyimages)

על תקופתו בריאל מדריד סיפר: "יש לי זיכרונות פנטסטיים משם, לאמן את ריאל מדריד הייתה חוויה ייחודית ויוצאת דופן לעומת קבוצות אחרות. עשינו דברים נפלאים והשגנו הרבה ניצחונות. כמובן שגם היו לנו רגעים רעים, עשיתי טעויות, אבל הניסיון שלי כמאמן ריאל מדריד גרם לי להשתפר הרבה כמאמן וכאדם". בעונת 2011/12 זכה מוריניו כנראה באליפות הגדולה בקריירה שלו, כשריאל מדריד שלו השיגה מאה נקודות ליגה וכבשה 121 שערי זכות – שיא כל הזמנים בספרד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי