סולארי יפוטר מריאל מדריד, מוריניו המועמד המוביל להחליפו

ז'וזה מוריניו
ז'וזה מוריניו | Gettyimages

המאמן שהחליף את לופטגי ישלם את מחיר ההדחה המשפילה מליגת האלופות לכל המאוחר ביום שני, פרס מעוניין להשיב את "המיוחד" לברנבאו. וגם: עזיבת מרסלו ליובנטוס, יישור ההדורים מול ראמוס והתנצלותו של איסקו

(גודל טקסט)

הסערה במדריד נמשכת. כמעט 72 שעות לאחר ההדחה המשפילה מליגת האלופות על ידי אייאקס, עדיין שמח אצל אלופת אירופה היוצאת, וכמובן שלא מסיבות טובות. עיקרי החדשות: המאמן סנטיאגו סולארי יפוטר בהקדם, עדיין לא הוחלט אם בסוף השבוע או שיאפשרו לו לנהל את המפגש נגד ויאדוליד במסגרת הליגה ביום ראשון. באשר למי שעשוי להחליף אותו, הדיווחים מעניינים לא פחות ואף יותר.

בתקשורת במדריד, בעיקר הגדילו לעשות ברשת "TELE", הצביעו על כך שכל הסימנים מראים שז'וזה מוריניו יחזור לסנטיאגו ברנבאו, על אף שבמועדון מכחישים ומבקשים מכלי התקשורת להמתין להודעה רשמית בנושא מאמן הקבוצה. "סולארי אדם מחוק", אומרים גורמים במועדון לתקשורת המקומית, אבל טרם ברור מתי תגיע ההודעה הרשמית על סיום דרכו. דווח כי הנשיא פלורנטינו פרס והמנכ"ל חוסה אנחל סאנצ'ס כבר נפגשו וקיבלו את ההחלטה, אבל ככל הנראה שפיטוריו עדיין לא רשמיים לאור הרצון לסכם עם מחליף.

גם בתקשורת האנגלית מיהרו לדווח שמוריניו הוא המועמד המוביל לאמן את הקבוצה, לא מן הנמנע שבתור מאמן זמני עד הקיץ בדומה למהלך של מנצ'סטר יונייטד עם אולה גונאר סולשיאר, להבדיל אלף אלפי הבדלות. עם זאת, ב"מארקה" הצהירו שהבלאנקוס מכחישים שיחות עם מוריניו, אך גם שם הדגישו שהכל אפשרי.


"אדם מחוק". סולארי יפוטר, זה רק עניין של זמן (Gettyimages)

במקביל, הנשיא פלורנטינו פרס הבין שעליו להנמיך את גובה הלהבות ככל שניתן ואתמול צפה במשחק הכדורסל של הקבוצה ביורוליג נגד פנרבחצ'ה כדי להרגיע את עצמו במעט. עוד קודם לכן נפגש בשנית פרס עם סרחיו ראמוס במטרה להבהיר את ההדורים, לאחר שיחה שהגיעה לטונים צורמים ובמהלכה איים הבלם לעזוב

בתום אותה שיחה ראמוס גם ערך אסיפה עם כל השחקנים והצהיר בפניהם שהליגה רחוקה מסיום וכי עליהם לעשות את הכל כדי לסיים לכל הפחות במקום השני וביקש מהם לכבד את המאמן כל עוד הוא בתפקיד. הבלם גם נזף באיסקו על התנהגותו, והקשר התנצל בפני חבריו על כך שלא חזר איתם באוטובוס הקבוצה מהמשחק נגד אייאקס ואמר כי לא היה צריך להוציא את עצביו עליהם בגלל יחסיו עם המאמן, שהותירו מחוץ לסגל.

מי שצפוי לעזוב בקיץ הוא מרסלו, שגם הבוקר המשיכו לטעון באיטליה שהוא יצטרף לחברו הקרוב כריסטיאנו רונאלדו ביובנטוס, ככל הנראה בחוזה לארבע שנים.


איסקו. התנצל בפני חבריו (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי