דיווח: זינדין זידאן ישכנע את אמבפה לחתום בריאל מדריד

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | AFP

שובו של המנג'ר הצרפתי לבאלנקוס עשוי לגרום לשינויים מרחיקי לכת בכדורגל האירופי ולפי דיווחים אלופת אירופה תנסה לרכוש את היהלום של פ.ס.ז'. מלך שערי אלופת צרפת הודיע כי הוא יישאר עונה נוספת במועדון

(גודל טקסט)

החתמת זינדין זידאן בריאל מדריד עשויה לגרום לרעידת אדמה גם בפריז סן ז'רמן. ריאל מדריד רוצה לראות את קיליאן אמבפה משחק במדי הבלאנקוס, ובצרפת מדווחים שבפריס סן ז'רמן חוששים מכך מפחד שזיזו ישכנע את קיליאן אמבפה לשנות את דעתו ולהגיע לספרד. אמבפה מצידו, הודיע כבר ביום ראשון האחרון בראיון ל"טלפוט" כי לאוהדי פ.ס.ז' אין ממה לחשוש, וכי הוא מתכוון להישאר בכל מקרה שנה הבאה באלופת צרפת.

אבל כאמור, כעת, המציאות השתנתה. בעיתון ל'אקיפ' נכתב כי זידאן יעשה הכל על מנת להביא את קיליאן אמבפה ואדן הזאר לריאל מדריד. עוד נכתב בעיתון, שפלורנטינו פרס ייתן לצרפתי צ'ק פתוח וסמכות להחליט לבדו מי השחקנים שהוא רוצה. ב"לה מונד" הצרפתי נכתב שיש יחסים של אבא ובן בין פרס לזידאן והמאמן מרגיש מחויב לנשיא. על כן, יפעיל האחרון לחץ אדיר על הזאר, אבל גם על אמבפה, כצרפתי אל צרפתי להגיע, דבר שעלול לגרום נזק גם לליגה הצרפתית כפי שעזיבת ניימאר גרמה לנזק כלכלי ללה ליגה הספרדית.

בל'אקיפ תיארו את זידאן כאיש הכל יכול שינסה להביא את אמבפה כיורש של כריסטיאנו רונאלדו: "זה היה ברור שיום אחד אמבפה יגיע לבית הלבן, זה חלום שלו מילדות, אבל חזרת זידאן דרמטית בנושא ועשויה לזרז את ההליכים".


קיבל צ'ק פתוח מפרס. זינדין זידאן (Gettyimages)

בנוסף, בעיתון "ל'פריזיאן", שמקורב לפאריס סן ז'רמן, נכתב: "חזרת זידאן לריאל מדריד היא חדשות טובות לכולם חוץ מאשר לפ.ס.ז'. עד כה היה נראה שניימאר ואמבפה נשארים בפ.ס.ז', אבל כעת כבר שום דבר לא ברור כשזידאן קיבל גב כלכלי מהנשיא לנסות לרכוש את הגדולים ביותר. אל תשכחו שניימאר הוא חלום ישן של פרס שרוצה לראות אותו בריאל מדריד".

באשר לאדן הזאר פורסם באנגליה, כי צ'לסי תדרוש מריאל מדריד 115 מיליון יורו עבור הבלגי למרות שחוזהו מסתיים בקיץ הבא ב-2020. הזאר חלם מזמן לשחק תחת זידאן, ובעבר כשרחשו השמועות שהמאמן הצרפתי כנראה ינחת בסטמפורד ברידג', היו דיבורים על כך שהבלגי יישאר בבלוז.
.


קיליאן אמבפה. בקרוב ילבש לבן? (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי