חדשות טובות לדאבור: יונייטד רוצה את בן ידר מסביליה

ויסאם בן ידר
ויסאם בן ידר | Gettyimages

על פי דיווחים באירופה, סולשיאר העביר להנהלת האדומים רשימת שחקנים שהוא רוצה לעונה הבאה, ביניהם כוכב הקבוצה אליה יגיע הישראלי בקיץ איתו הוא עשוי להילחם על מקום בהרכב. עוד שמות: אלדרווירלד וקוטיניו

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)

ויסאם בן ידר, חלוץ סביליה שכבש העונה 15 שערים ב"לה ליגה" ונחשב לאחד החלוצים הטובים כיום באירופה, מבוקש במנצ'סטר יונייטד – כך על פי האתר האיטלקי "קאלצ'ומרקטו". הדבר עשוי לחזק את מעמדו של מואנס דאבור, שיגיע לאנדלוסים בקיץ הקרוב. עד כה דובר על כך שבן ידר ודאבור ישתפו פעולה, אבל בכל מקרה דאבור תמיד ייחשב לחלוץ מספר 2 בקבוצה ולא הראשון. בן ידר גם השתווה בליגה האירופית לדאבור בשמינית הגמר ושניהם מובילים את טבלת כובשי השערים עם 7 כיבושים. בשנה שעברה בן ידר כבש צמד נגד מנצ'סטר יונייטד באלופות ועזר לסביליה להדיח את השדים האדומים באלופות עם ניצחון 1:2 באולד טראפורד בשמינית הגמר.

בן ידר נרכש על ידי סביליה מטולוז בקיץ 2016 בתשע מיליון יורו בלבד, כשקודם לכן שיחק עם חלוץ ישראלי אחר – עדן בן בסט בטולוז. כעת מחירו עשוי להגיע ל-40 מיליון יורו. בן ידר הבקיע העונה 26 שערים בכל המסגרות באירופה. סביר להניח שאם יעזוב סביליה לא תרכוש חלוץ בקליבר שלו, וכך דאבור עשוי להפוך לחלוץ מס' 1 שלה.

לפי פרסומים שונים, אולה גונאר סולשיאר העביר רשימה של ארבעה שחקני חיזוק שהוא רוצה לעונה הבאה להנהלת מנצ'סטר יונייטד, אם כי רשמית הוא עדיין לא מונה למנג'ר הקבוצה באופן קבוע. הוא רוצה גם את בלם טוטנהאם טובי אלדרווירלד, שהיה מבוקש גם אצל ז'וזה מוריניו. הבלגי ששיחק בעבר גם באתלטיקו מדריד עשוי להירכש ב-26 מיליון ליש"ט. הוא שיחק גם עונה אחת בסאותהמפטון ובארבע העונות האחרונות בטוטנהאם שותף ב-109 משחקים. ברצלונה ויובנטוס גילו אף הם עניין בשחקן.

בן יידר. השתווה לדאבור בשערים בליגה האירופית (Gettyimages)
בן יידר. השתווה לדאבור בשערים בליגה האירופית (Gettyimages)

שחקן נוסף שסולשיאר רוצה הוא פליפה קוטניו מברצלונה. הברזילאי הראה אתמול ניצוצות אחרי תקופה רעה מאוד, אבל סירב לומר בסיום המשחק שהוא יישאר בקבוצה: "בכדורגל אף פעם אי אפשר לדעת כלום", אמר לכתבים, "בשבועות האחרונים לא שיחקתי טוב, אבל אני מקווה עדיין לשפר את משחקי. באתי לברצלונה לתת את המיטב ואני חי את הרגע".

עוד חדשות טובות ביונייטד הן ההודעה של פול פוגבה לסולשיאר שאין לו שום כוונה לעזוב את יונייטד. הרצון שלו לעזוב לברצלונה או יובנטוס עשה כותרות בקיץ האחרון לאחר הריב שהיה לו עם מוריניו, אבל כעת הוא השחקן הכי חשוב בסגל של המנג'ר הנורבגי ומקבל ממנו את הגב כסופר סטאר של הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי