מאצ'ין פוטר מאימון סביליה, שמנהלת משא ומתן עם מונצ'י

פאבלו מאצ'ין
פאבלו מאצ'ין | Gettyimages

האנדלוסים הודיעו על סיום דרכו של המאמן שהודח מהליגה האירופית בתום דרמה ענק בפראג, חואקין קפארוס יחליפו באופן זמני. המנהל המקצועי, שעזב לאחרונה את רומא, עשוי לחזור למועדון: "יש מגעים - הוא הטוב ביותר"

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)
יממה לאחר ההפסד הדרמטי 4:3 בפראג לסלביה בשמינית גמר הליגה האירופית, סביליה הודיעה היום (שישי) על פיטוריו של מאמן הקבוצה פאבלו מאצ'ין. חואקין קפארוס ישמש זמנית כמחליפו, בדיוק כפי שעשה בשנה שעברה לאחר סיום דרכו של וינצ'נזו מונטלה.


בליגה הספרדית, אחרי 27 מחזורים, סביליה ניצבת רק במקום השישי והיא רחוקה חמש נקודות מחטאפה שמדורגת במקום הרביעי שמוביל בסיום העונה לליגת האלופות. אמש, כאמור, איבדו האנדלוסים את האפשרות להשיג את הכרטיס לצ'מפיונס ליג דרך הליגה האירופית דבר אשר הוביל את ראשי המועדון לבצע זעזוע על הקווים.


קפארוס, המאמן הזמני, סיפר לאחר המינוי: "אני מתרגש לשוב למועדון ובתקופה כזו אנחנו נצטרך להיות מאוחדים. זה רגע קשה עבור המועדון, אבל סביליה זו קבוצה שיודעת לצאת ממצבים קשים ואני סומך על הצוות שקיים פה".


חוסה קסטרו, יו"ר המועדון, הוסיף: "אני מודה למאצ'ין על המחויבות שלו למועדון" וגילה: "סביליה צריכה מנהל מקצועי ואנחנו רוצים את הטוב ביותר. מונצ'י הוא הטוב ביותר. אנחנו במשא ומתן איתו".


@JoaquinCaparros had his first press conference as #SevillaFC's caretaker manager this afternoon.

What he had to say ➡️ https://t.co/2lsPkimk63#vamosmiSevilla#WeareSevillapic.twitter.com/rLOIzq8wGu

— Sevilla FC (@SevillaFC_ENG) March 15, 2019

José Castro: 'Sevilla Football Club now needs a Director of Football and we want the best. And Monchi is the best. We are having productive conversations with him.#vamosmiSevillapic.twitter.com/CMG7udrQfx

— Sevilla FC (@SevillaFC_ENG) March 15, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי