וידאל או מלקום ישוחררו מברצלונה עבור מקסי גומס?

מקסי גומס
מקסי גומס | Gettyimages

לחלוץ האורוגוואי של סלטה ויגו סעיף שחרור על סך 50 מיליון יורו, אלא שקבוצתו מוכנה למכור אותו במחצית מהסכום והדבר מפתה מאוד את הקטלונים. הבעיה: אחד הזרים שבסגל הקיים ייאלץ לשלם את המחיר

קבוצות: סלטה ויגו
(גודל טקסט)

ברצלונה תשחק במסגרת המחזור ה-28 בספרד רק מחר (ראשון, 21:45) כשתתארח אצל ריאל בטיס, אבל נראה שבקטלוניה משוכנעים שהקבוצה שלזכותה שבע נקודות יתרון על פני אתלטיקו השנייה תזכה באליפות נוספת – מכיוון שהנהלת המועדון כבר עובדת על בניית הסגל לעונה הבאה. הבוקר דווח ב"מארקה" על הניסיונות לצרף את מקסי גומס, כשהבעיה, במפתיע או שלא, היא דווקא לא מחירו.

החלוץ האורוגוואי בן ה-22 הוא אחד השחקנים שסימן המאמן ארנסטו ואלוורדה לעונה הבאה, אחרי שכבש רק העונה בלה ליגה" תשעה שערים ובישל חמישה ב-24 הופעות במדי סלטה ויגו. מקסי גומס הגיע לסלטה ויגו בקיץ 2017 עבור ארבעה מיליון יורו מדפנסור בשורותיה גדל וגם בעונתו הראשונה עשה חיל, אז כבש 18 שערים ב-36 משחקים ובישל חמישה. כידוע, גם לואיס סוארס הוא אורוגוואי, דבר שמחזק את הרצון לצרף את גומס ויכול להקל עליו את ההשתלבות במועדון.

למקסי גומס סעיף שחרור על 50 מיליון יורו, אבל לפי הדיווח סלטה ויגו תסכים למכור אותו גם סביב מחצית מהסכום, על אף שחוזהו יסתיים בקיץ 2022. הדבר מפתה מאוד את ברצלונה, שסובלת מבעיה אחרת: מכיוון שמדובר בחלוץ מאורוגוואי ושלכל מועדון מותר לרשום שלושה זרים, היא תיאלץ לשחרר עבורו את אחד מבין ארתורו וידאל, ארתור ומלקום. כידוע, שחקנים מהאיחוד האירופי אינם נחשבים כזרים.


מי מהזרים ישוחרר כדי שסוארס וגומס ישתפו פעולה? (Gettyimages)

ארתור הברזילאי לא ישוחרר בשום מחיר, אבל מצבם של וידאל ובוודאי של מלקום הברזילאי שהגיע והתקשה להתאקלם לא ברור כלל. גם ללא כל קשר למקסי גומס ישנו ספק אם השניים יישארו גם בעונה הבאה לאחר שלא הצליחו להשאיר חותם – לא הצ'לאני שהגיע על תקן כוכב והפך לשחקן ספסל ולא הקיצוני שהגיע מבורדו וממעט לשחק. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי