קסיאס: "העתיד של מיליטאו מבטיח, ריאל עשתה עסקה מצוינת"

אדר מיליטאו
אדר מיליטאו | Gettyimages

השוער הוותיק, מסמלי הבלאנקוס וכיום חברו של הלם הברזילאי בפורטו, מדבר על המעבר שיתרחש בקיץ תמורת כ-50 מיליון יורו: "אני כל הזמן מסביר לו מה המשמעות של להיות שחקן ריאל מדריד"

קבוצות: פורטו
(גודל טקסט)

הקדנציה החדשה של זינזין זידאן כמאמן ריאל מדריד נפתחה בשבוע שעבר ומאז כבר הושג ניצחון הבכורה, אבל עוד לפני כן גם היה רכש ראשון כאשר הבלאנקוס הודיעו על החתמתו של בלם פורטו אדר מיליטאו, שיצטרף בקיץ הקרוב. הבלם בן ה-21 נרכש עבור כ-50 מיליון יורו, פחות משנה אחרי שעזב את ברזיל, אבל לשוער האגדי של הבלאנקוס וחברו לקבוצה בפורטוגל כיום, איקר קסיאס, אין ספק שהוא ראוי להגיע לאלופת אירופה בשלוש השנים האחרונות גם אם הוא רק בתחילת הקריירה.

"זה מהלך מבריק מצד ריאל מדריד, אני משוכנע שהוא יצליח בקבוצה", סיפר קסיאס, אחד השחקנים שמכירים את ריאל מדריד הכי טוב שיש, "ריאל רכשה שחקן מצוין עם עתיד מבטיח. פורטו הימרה עליו והוא הוכיח בגיל צעיר שיש לו גם את האישיות הנדרשת כדי להצליח".

ולמרות כל המחמאות, קסיאס גם סימן את מה שעשוי להפוך לנקודת תורפה בקשר בין מיליטאו לבלאנקוס: "הוא בחור מאוד אציל, אחד שרוצה לעשות דברים בקצב הנכון ובצורה הנכונה, ואני חושש שזה יפגע בו כי בספרד דברים עובדים אחרת. אני כל הזמן אומר לו שהוא צריך להבין מה המשמעות של להיות שחקן ריאל מדריד", טען השוער והתכוון לכך שהקהל לא יעניק לו יותר מדי זמן להתאקלם.

קסיאס גם נשאל על עתידו, לאור העובדה שחוזהו בפורטו יסתיים הקיץ: "הימים שלי בריאל מדריד לא יחזרו, אבל אשמח לשוב לליגה הספרדית. יהיה לי קשה לשחזר בספרד את ההצלחות שהיו לי עם ריאל, אבל יש לי את הרצון לחזור לליגה וגם לנבחרת, אפילו שזה פרק שנראה סגור". בפורטוגל, אגב, דווח שהקבוצה מתכוונת להציע לקסיאס להישאר בפורטו לשנתיים נוספות, מה שיוביל לפרישתו בגיל 40.


קסיאס. רוצה לחזור לספרד, ההערכות שיישאר בפורטוגל (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי