דיווח: וראן הודיע לריאל שהוא שוקל לעזוב בתום העונה

רפאל וראן
רפאל וראן | AFP

הבלם שוקל את עתידו במדריד אחרי שמונה שנים רצופות, במהלכן זכה בכל תואר אפשרי. חזרת זידאן עשויה לשנות את ההחלטה, אבל לפי הפרסום בצרפת הוא מרגיש תחושת מיצוי ושוקל לפתוח פרק חדש בקריירה

(גודל טקסט)
אולי הקיץ רפאל וראן יעשה את דרכו למנצ'סטר יונייטד? מדובר בידיעה שפורסמה לא אחת בשנים האחרונות, אלא שהבוקר (שלישי) בעיתון הצרפתי ל'אקיפ פורסם שבלם ריאל מדריד הודיע לקבוצה שהוא שוקל את עתידו, וזאת למרות חזרת זינדין זידאן לקבוצה – האיש שכידוע המליץ ב-2011 לרכוש אותו ועזר לו למצב את עצמו כאחד הבלמים הטובים בעולם.


כאמור כמעט מדי שנה דווח על רצונה של מנצ'סטר יונייטד לצרפו, אלא שעד כה הבלם הוא שבחר להישאר בשורות אלופת אירופה, אבל כעת הגיעה התפנית:  וראן מרגיש, כך לפי הידיעה בעיתון, שאחרי שמונה עונות בריאל מדריד ובגיל 25, כשהוא נמצא בשיאו ולאחר שזכה ב-14 תארים עם המועדון, מדובר בסוף עידן ושעליו לפתוח בפרק חדש. הוא חתם בריאל בגיל 18 אחרי הצלחה קצרה בלאנס ומאז רשם את אחת הקריירות המפוארות של שחקן צרפתי, בוודאי בגיל כה צעיר.


נראה כי אחרי שלוש שנים מוזהבות בהן זכה בשלוש אליפויות אירופה, בגביע העולמי ודורג שביעי ב"כדור הזהב" השנה הבלם מרגיש את הלחץ עליו, כי כמו חלק גדול משחקני נבחרת צרפת הוא סובל מסוג של האנג אובר אחרי הזכיה במונדיאל. הוא חתום עד 2022, אבל לא מן הנמנע שיקבל את האישור לעזוב אם יגיעו עבורו הצעות שינועו בין 100 ל-140 מיליון יורו – סכום שיא לבלם. כמובן שגם וראן נפגע כמו כל שחקני הסגל של הבלנאקוס עקב חילופי המאמנים העונה.


Raphael Varane has stunned #RealMadrid by informing the club he is considering his future, report L'Equipe https://t.co/jd1btCVjiVpic.twitter.com/7aS2Cbl7bK

— footballespana (@footballespana_) 19 במרץ 2019


מנצ'סטר יונייטד ניסתה לצרפו בכל הכוח בעידן ז'וזה מוריניו, אבל דווח כי עוד לפני כן היא עקבה מקרוב אחרי וראן, עוד כשחקן צעיר בלאנס, וכי גם בקיץ הקרוב היא תנסה לצרפו. בנוסף נכתב שיש עוד כמה גדולות באירופה שכבר גיששו סביבו, אבל כעת הוא זקוק רק לזמן כדי להחליט אם שאכן יסיים את הפרק בברנבאו.



וראן. יסיים את הפרק בסנטיאגו ברנבאו לאחר קרוב לעשור? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי