דיווח: מקורבי גריזמן העבירו מסרים לנשיא ברצלונה

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | AFP

לטענת "מונדו דפורטיבו", חלוץ אתלטיקו מדריד מתחרט על שסירב לעבור לאלופה בקיץ ונציגיו התנצלו בפני ברתומיאו ושוחחו עמו על האפשרות שיצטרף בקיץ תמורת 120 מיליון יורו, גובה סעיף השחרור

(גודל טקסט)
חרושת השמועות בנוגע לאפשרות שאנטואן גריזמן יצטרף לברצלונה בקיץ הקרוב לא פוסקת. נכון שאתמול (שני) היו דיווחים באירופה על כך שהקטלונים כלל לא מתכוונים לצרפו בעקבות אירועי הקיץ האחרון, סאגה שארכה חודשים והסתיימה בהודעה מצדו על הבחירה להישאר באתלטיקו מדריד, אבל ב"מונדו דפורטיבו" דווח גם הבוקר על כך שיש מצד שני הצדדים רצון לרקום עסקה בתום העונה.


לגריזמן סעיף שחרור על סך 120 מיליון יורו רק לקיץ 2019 ונציגי השחקן כבר עומלים כדי לנסות להעבירו לברצלונה, כך כאמור דווח ב"מונדו דפורטיבו". גם נכתב כי יש אמת בכך שבברצלונה זועמים על הצרפתי שהשלה אותם בעונה שעבר כשבסופו של דבר בחר להישאר באתלטיקו, אולם מקורבי השחקן העבירו מסרים לנשיא ברצלונה ג'וזף ברתומיאו שהחלוץ מצטער על כך ומודה ששגה. בשנה שעברה פורסם כי הושג הסכם בין הצדדים, אלא שאז גריזמן קיבל חוזה של 23 מיליון יורו והחליט להישאר במדריד.


עוד נכתב כי כחלק מהמסר שהעביר גריזמן לברצלונה, הוא רוצה להצטרף כדי להיות חלק מקבוצה התקפית שמתמודדת על תארים – דבר שבאתלטיקו הוא כבר לא בטוח שיקרה ולפי מקורבי השחקן הוא כבר התעייף ממשימותיו הגנתיות של סימאונה. בברצלונה קיבלו בהפתעה את המסר של אנשי גריזמן אחרי כל מה שהיה והודו כי התמקדו במועמדים אחרים כגון לוקה יוביץ' (פרנקפורט), רודריגו מורנו (ולנסיה), אנדרה סילבה (סביליה) ומקסי גומס (סלטה ויגו), אולם הם יבחנו גם את אפשרות צירופו.


La portada del diario Mundo Deportivo de mañana… GRIEZMANN QUIERE IR AL BARÇA. pic.twitter.com/RkRqJehHyU

— El 10 (@el10blaugrana) 19 במרץ 2019



כזכור, על בחירתו להישאר באתלטיקו מדריד הודיע במהלך סרט ששודר בטלוויזיה ואותו הפיקה חברה שבבעלות ג'רארד פיקה, בלם ברצלונה, דבר שגם כן לא התקבל בעין יפה במועדון. עם זאת, כך נכתב בעיתון, "דבר אחד זה הלב שאומר שכף רגלו של גריזמן לא תדרוך יותר בקאמפ נואו ודבר אחר הוא השכל הישר שאומר שהוא יכול להיות מחליף ראוי לסוארס". 


סיבה נוספת שהובילה את גריזמן לנסות למצוא בית חדש בעונה הבאה היא עזיבתו האפשרית של דייגו גודין, חברו הטוב ביותר שסיכם באינטר ומסתמן כי יעזוב בקיץ. אותם דברים אמורים גם לגבי פיליפה לואיס ולוקאס הרננדס שלא צפויים להמשיך בקבוצה, כידוע האחרון יירכש על ידי באיירן מינכן. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי