ההתלבטות של ברצלונה לקיץ: לוקה יוביץ' או רודריגו מורנו

לוקה יוביץ' רודריגו מורנו מתיאס דה ליכט
לוקה יוביץ' רודריגו מורנו מתיאס דה ליכט | Gettyimages

ע"פ הדיווחים בספרד, הקטאלונים צפויים לקבל בתוך חודש החלטה בנוגע לחלוץ שיוחתם בקיץ. וגם: קבוצות צמרת באירופה מנסות לטרפד את העברת מתיאס דה ליכט מאייאקס

(גודל טקסט)
העיתון הקאטלוני "ספורט" מדווח הבוקר: בברצלונה מתכננים להחליט בתוך 30 ימים איזה חלוץ יוחתם בקיץ. המועמד המוביל כרגע הוא לוקה יוביץ' מפרנקפורט, אבל תלוי את מי שואלים. צוות הסקאוטינג המליץ על חלוצה של פרנקפורט, אבל המאמן ארנסטו ואלוורדה מעדיף את רודריגו מורנו חלוץ ולנסיה שהוזכר בקיץ האחרון כמועמד לריאל מדריד. 


גם פריז סן ז'רמן מחזרת אחרי החלוץ ששייך בבנפיקה ומושאל לפרנקפורט. תג מחירו מוערך בכ-60 מיליון יורו. הקבוצה הגרמנית מחזיקה באופציה בלעדית לרכוש את הסרבי, אך בעקבות הביקוש הרב, קשה לראות אותו נשאר בקבוצה מ'הבונדסליגה'.

 

המנהל הספורטיבי אריק אבידל ושאר אנשי הצוות שמטפלים ברכש רואים ביוביץ' שחקן שמתאים מאוד לפרופיל של ברצלונה, אך ואלוורדה מתעקש ברצון להחתים את החלוץ הספרדי בן ה-28, שכבש רק 5 שערי ליגה העונה. מדובר בחלוץ שונה לגמרי, שלא נחשב קטלני ברחבה, אבל הוא חלוץ שנע המון ויכול לשחק בעמדות שונות. סעיף השחרור שלו גבוה במיוחד עבור חלוץ לא גדול – 120 מיליון יורו.


Luka Jović has been directly involved in a Bundesliga goal once every 80 minutes so far this season.

Meet the centre-forward it looks like everyone wants to sign. pic.twitter.com/1SOhl5Y6wo

— Squawka Football (@Squawka) March 20, 2019


שמות נוספים שעלו כמועמדים לחבור למסי: מקסי גומס (סלטה ויגו), אנדרה סילבה (סביליה), וויליאם ג'וזף (סוסיאדד) ורישארליסון (אברטון). 


העיתון "מונדו דפורטיבו" פרסם הבוקר על כך שקבוצות בכירות באירופה מנסות לטרפד את העברתו של בלם אייאקס מתיאס דה ליכט לקאמפ נואו. ע"פ הדיווח, מדובר בריאל מדריד, יובנטוס, פאריס סן ז'רמן ואתלטיקו מדריד. כולן מעוניינות בקפטן הצעיר של אייאקס. בטורינו רואים בו את העתיד של הגנת הברזל שלהם.


בפריז מחפשים חיזוק להגנה אחרי ההדחה המאכזב מליגת האלופו ובמינכן מתכוננים לבניית הקבוצה מחדש ומתכננים לשבור את שיא ההעברות של המועדון עבורו. גם במדריד, מתכוננים ליום שאחרי רפאל וראן, ובמידה והצרפתי יעזוב הם ילכו בכל הכוח על ההולנדי. מנגד, באתלטיקו מפלרטטים עם החיפושים אחר יורש לדייגו גודין. סוכנו של דה ליכט הוא סוכן העל, מינו ראיולה, שבעסקותיו ידוע כאחד שמוכר ל'מרבה במחיר'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי