גארת' בייל: "רונאלדו הוא שחקן מדהים. מעולם לא היו לנו בעיות"

בייל וכריסטיאנו רונאלדו
בייל וכריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

הוולשי התראיין לרשת BT ספורט ונזכר בערגה על שיתוף הפעולה עם הכוכב הפורטוגלי: "נהנתי מאוד לשחק איתו". וגם: אהב בילדותו לראות משחקים דווקא של ארסנל, אבל אלילו הגדול הוא מאמנו בנבחרת: ראיין גיגס

(גודל טקסט)
עתידו של גארת' בייל לוט בערפל. דווקא בעונה בה ציפו בריאל מדריד שינהיג את הקבוצה לאחר עזיבתו של כריסטיאנו רונאלדו, הוולשי נכשל במשימה והציג עונה מאכזבת. בינתיים, בייל נהנה בנבחרת ווילס ומצא זמו להתראיין לרשת BT ספורט. בייל סיפר על היחסים עם כריסטיאנו רונאלדו, על השחקנים שהעריץ כילד ועל המעבר לריאל מדריד.


בייל אמר על כריסטיאנו רונאלדו: "כריסטיאנו הוא שחקן מדהים, ממש נהנתי לשחק איתו, זה ברור. התקשורת מנסה ליצור עניין עם דברים שמעולם לא היו. הסתדרנו מעולה, הוא שחקן מדהים". מנגד, צריך לזכור, מקורביו של בייל ציינו לא פעם שהקשר ביניהם היה די קר, ואפילו סוכנו, ג'ונתן ברנט, תקף מדי פעם את כריסטיאנו רונאלדו בתקשורת. "ברנרט אמר אז: "הם שונים לגמרי, הם לא יאכלו ארוחת ערב משותפת אבל אין ביניהם שנאה. אני לא חושב שבייל רוצה לדגמן את התחתונים הנמכרים ביותר", בראיון עם "גרדיאן" הבריטי.


על המעבר לריאל מדריד ב-2013: "אני מעריך את כל מה שטוטנהאם נתנה לי אבל הם הבינו באותו הרגע, כך אני מאמין, שכאשר מועדון גדול כמו ריאל מדריד רוצה אותך – קשה לסרב להם. אהבתי את המועדון ונהנתי בכל רגע בטוטנהאם, אבל הייתי מתחרט אם הייתי דוחה את ריאל מדריד. לא יכולתי להגיד להם 'לא'".



בייל וגיגס. חלום שהתגשם ( Michael Steele/Getty Images)


על אליליו בילדות: "הייתי נהנה מאוד לראות את תיירי הנרי ודניס ברגקאמפ. לארסנל הייתה קבוצה פנטסטית". את התשובה הזו אוהדי הספרס בטח לא יאהבו, אבל בייל פירגן גם למאמנו בנבחרת, ראיין גיגס, כשאמר: "גיגס היה האליל שלי, הוא היה שחקן נהדר. אני וולשי עם רגל שמאל, משחק בכנף. הערצתי אותו ועכשיו הוא המאמן שלי. כמו שכל ילד חולם להיות שחקן כדורגל – אני רציתי להיות ראיין גיגס".


נבחרת ווילס תפתח את מוקדמות היורו במשחק בית נגד סלובקיה בעוד יומיים (ראשון). בינתיים, בעשרת משחקיו הראשונים של גיגס על הקווים, הוא רשם יותר הפסדים (5) מאשר ניצחונות (4). אין ספק שהנבחרת זקוקה לגארת' בייל, מלך שערי הנבחרת בכל הזמנים. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי