מכשול חדש: אמבפה רוצה להיות המשתכר הגבוה בריאל מדריד

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | Gettyimages

לפי "לאקיפ", החלוץ הצרפתי של פריז סן ז'רמן דורש מינימום 15 מיליון יורו לעונה. יש לציין כי בקיץ 2017 הבלאנקוס כבר סיכמו עם מונאקו על העברתו אך דרישות השכר שלו הפילו את העסקה

(גודל טקסט)
זה לא סוד שקיליאן אמבפה, חלוצה הצרפתי של פריז סן ז'רמן, הוא החלום הגדול של ריאל מדריד לקראת הקיץ. ביום שישי קיבצו ב"מארקה" הספרדי ציטוטים של פול פוגבה, קיליאן אמבפה ואדן הזאר שהודיעו על הערצתם לזינדין זידאן.


אמבפה אמר: "הוא היה האליל הראשון שלי, הוא הסיבה שאני אוהב כדורגל". בריאל מדריד מאמינים שרכישתו של הכוכב הצעיר אפשרית. אלא שמעבר לסכום ההעברה הגדול, ישנו עוד מכשול: השכר של החלוץ.


"לאקיפ" הצרפתי מדווח היום (ראשון) שאמבפה דורש להיות המשתכר הגבוה ביותר בקבוצה, כלומר שכר של לפחות 15 מיליון יורו. גארת' בייל, המשתכר הבכיר בריאל מדריד מאז שכריסטיאנו רונאלדו עזב, מרוויח 14 מיליון יורו. אחריו נמצא הקפטן סרחיו ראמוס עם 11 מליון יורו, כשלוקה מודריץ' וקארים בנזמה מרוויחים 10 מיליון יורו.


פלורנטינו פרס הודיע בעצמו שאמבפה לא הגיע לריאל מדריד בקיץ 2017 בין היתר בשל דרישות השכר שלו, שעמדו על 12 מיליון יורו. 'פוטבול ליקס' דיווח אז שריאל ומונאקו כבר סיכמו על העברתו בתמורה ל-214 מיליון יורו.


ב"לאקיפ" הציגו את הצמיחה המשמעותית בשכרו של אמבפה משנה לשנה, ובחוזהו בפ.ס.ז הוא מקבל תוספת של 1.2 מיליון יורו בכל קיץ, ובשנה הבאה שכרו יעמוד על 13.2 מיליון יורו. אמבפה לא נמצא בין עשרת המשתכרים הגבוהים ביותר בכדורגל העולמי, כאשר מסי מוביל עם 40 מיליון יורו בשנה, ניימאר שני עם 36 מיליון יורו, כריסטיאנו רונאלדו שלישי עם 30 מיליון יורו וסוגרים את החמישייה אינייסטה (25 מיליון יורו) ואוסקר (24 מיליון יורו), אך הוא יכול להתנחם בכך שהוא הספורטאי השני המשתכר ביותר בצרפת. אמבפה, לו חוזה פרטי עם חברת נייק וחברת השועים Hublot, מחזיק גם במותג משלו (KM). גריזמן מרוויח 33 מיליון יורו בשנה בסה"כ, ואמבפה שני עם 24.7 מיליון יורו, לפני פוגבה שמשלשל לכיסו 22.1 מיליון יורו.


Mbappé unlikely to join Real Madrid for less than €15m a yearhttps://t.co/j7DXRWgpbX

— AS English (@English_AS) March 24, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי