דיווח: אייאקס רוצה את טודיבו כמושאל בעסקת דה ליכט

מתיאס דה ליכט
מתיאס דה ליכט | Gettyimages

הבלם הגיע מטולוז לברצלונה בינואר ועשוי לעזור ברכישת הבלם בעסקה המוערכת ב-70 מיליון יורו. אבידל יצפה ביוביץ' שישחק הערב במדי נבחרתו. ועוד: אייאקס חולמת להחזיר אליה את ורטונגן ואלדרווירלד מטוטנהאם

(גודל טקסט)
נשיא ברצלונה, ג'ורדי ברתומאו, מתכוון לנצל את ביקורו באמסטרדם היום (שני) שם הוא צפוי לפגוש את ראשי איגוד הקבוצות האירופי, ולקיים פגישה גם עם ראשי אייאקס אמסטרדם בקשר לרכישתו של מתיאס דה ליכט בלם הקבוצה, שמבוקש בברצלונה ועשוי לעלות כ-70 מיליון יורו. העיתון "מונדו דפורטיבו" פרסם שברצלונה החליטה ללכת על הבלם דה ליכט ועל סטפן יוביץ' חלוץ פרנקפורט ביחד והם המטרות העיקריות שלה לרכש לעונה הבאה.


בארסה רוצה את הצעירים הכי מוכשרים באירופה ואחד מהם כבר חתם בקבוצה – פראנקי דה יונג מאייאקס שעלה 75 מיליון יורו. כעת דה ליכט ויוביץ' הם המטרות הבאות כדי להשלים רכש איכותי לבארסה לקיץ הקרוב שיסמן גם בנייה מחדש של הקבוצה.


העיתון "ספורט" כתב שהבלם הצרפתי ז'אן-קלייר טודיבו שעבר מטולוז לברצלונה בינואר עשוי להיות מעורב בעיסקה של רכישת דה ליכט. לפי העיתון יש יחסים יותר ממצוינים בין ברצלונה לאייאקס ובקבוצה ההולנדית יהיו מעוניינים לקבל את הבלם הצעיר המשחק בנבחרת צרפת עד גיל 20 כמושאל בלי קשר לדה ליכט.


TODIBO EN LA OPERACIÓN DE LIGT

ESTA ES LA PORTADA DE MAÑANA DE SPORT pic.twitter.com/0jVlaxQnq4

— Mundo_Blaugrana (@Blaugranas_sv) 25 במרץ 2019


בקשר ליוביץ', המנהל הספורטיבי אריק אבידל יצא לראות את החלוץ הסרבי של פרנקפורט היום במשחק בין פורטוגל מול סרביה במוקדמות היורו. סקאוטים מברצלונה כבר ראו אותו בכמה משחקים והתרשמו מאוד, אבל עדיין הם רוצים להמשיך לעקוב אחריו. יוביץ' כבש העונה 24 שערים בכל המסגרות כולל בנבחרת.


בתוך כך רשת "פוקס ספורט" ההולנדית פרסמה שבאייאקס חולמים על החזרת שני הבלמים שלהם ששיחקו בעבר בקבוצה: יאן ורטונגן וטובי אלדרווירלד המשחקים בטוטנהאם. זה החלום של המנהל הספורטיבי של הקבוצה מארק אוברמרס. אייאקס רוצה להמשיך להצליח באירופה גם בעונה הבאה והדרך מבחינתה היא להמשיך את השילוב המוצלח בין הצעירים והוותיקים יחד.


השניים עזבו את הקבוצה כשהיו צעירים עם כל העתיד לפניהם. ורטונגן בן ה-31 הגיע ישירות מאייאקס לטוטנהאם בעונת 2012/13 וחברו עזב ב-2013/14 לאתלטיקו מדריד ושיחק גם סאות'המפטון עד שחתם ב-2015/16 בטוטנהאם. לשניהם חוזים עד 2020 כך שלא ברור אם טוטנהאם תוותר עליהם בקיץ הקרוב.


ורטונגן. אייאקס מפנטזת על קאמבק שלו ושל אלדרווירלד (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי