דיווח ב"פראנס פוטבול": ריאל מוכנה לשלם 280 מיליון יורו על אמבפה

קיליאן אמבפה
קיליאן אמבפה | AFP

הקבוצה של זידאן מוכנה לשבור את שיא ההעברות העולמי העומד על 222 מליון יורו מעסקת העברתו של ניימאר מברצלונה לפריז, כדי לצרף את הכוכב הענק, גם במחיר של 'מלחמה' מול קבוצתו הנוכחית. "מבצע אמבפה" מתחיל?

(גודל טקסט)
השבועון "פראנס פוטבול" שמארגן את בחירת "כדור הזהב" פרסם בגיליון האחרון שלו על כל התוכניות של ריאל מדריד לרכישת שחקנים בקיץ. לפי הידיעה, זינדין זידאן מתכוון לעשות מהפיכה בריאל מדריד ולמכור ולרכוש שחקנים רבים, בעיקר צעירים, והמטרה הראשית שלו היא קיליאן אמבפה חלוץ פאריס סן ז'רמן. לצורך כך מוכן זידאן שיקבל צ'ק פתוח מהנשיא פלורנטינו פרס לשלם עבורו שיא עולמי של 280 מיליון יורו. שיא ההעברות שייך  לניימאר שהגיע לפריז תמורת 222 מיליון יורו. כזכור, אמבפה נרכש על ידי פ.ס.ז' ב-180 מיליון יורו ממונאקו.


לדברי השבועון, בריאל מדריד מוכנים להכניס את היד עמוק לכיס לאחר שהתברר להם שאם הם לא ישקיעו הם לא יוכלו להחזיר את הקבוצה לצמרת של אירופה והם מתכוונים ללכת על הכשרונות הכי גדולים. אותם מקורות בשבועון טוענים שזו הסיבה שזידאן גם קיבל את התפקיד והסכים לחזור לבלנקוס כי הוא הוא ידע שתהיה השקעה מאסיבית בקיץ.


"פראנס פוטבטול" קורא לתוכנית "מבצע אמבפה" בהשוואה לתכנית צבאית של ממש. לדברי העיתון, התכנית תתחיל להתממש כבר בשבועות הקרובים. לפי הידיעה ריאל מדריד תהיה מוכנה למלחמה עם פאריס סן ז'רמן על הרכישה. למרות שפ.ס.ז' קיבלה היתר לרכוש שחקנים ונאמר שלא עברה על חוקי הפייר פליי הפיננסי אחרי חקירה שנערכה לה, מקורות בצרפת מסרו שעדיין יש לה חוב של 150 מיליון יורו כדי להתאזן והיא יכולה להשיג אותו על ידי מכירת אמבפה.



אמבפה (AFP).

אמבפה אומנם אמר שאוהדי פ.ס.ז' יכולים להירגע והוא נשאר שנה הבאה בקבוצה, אבל הדברים נאמרו לפני חזרת זידאן. החלוץ אמר פעמים רבות שזידאן היה אליל שלו והוא היה מבקש מהספר שלו להסתפר כמו זידאן (לפי הקרחת). המבצע יעלה הרבה יותר לריאל מדריד שתצטרך גם לשדרג את שכרו. כרגע הוא מרוויח 24.7 מיליון יורו לעונה בפ.ס.ז' ורק ניימאר מרוויח יותר ממנו.


גם בכלי התקשורת הגדולים בספרד לא נשארים אדישים. "מארקה" ו"אס", העיתונים הגדולים בבירה, מיהרו לפרסם את הידיעה. ב"מארקה" הועלה סקר אוהדים ושם נשאלו אוהדי ריאל מדריד האם היו מוכנים לצרף את אמבפה בתמורה ל-280 מיליון יורו. תוך פחות משעה הצביעו למעלה מ-50 אלף אוהדים, ו-81% מהם אמרו שכן.


«Real Madrid, opération #Mbappé» en Une du nouveau numéro de France Football !

Avec également Strasbourg en Une régionale.

Le sommaire complet avec aussi #Delort, #Aulas, #Strasbourg, #Guingamp, #LoCelso#Sterling… ▶️https://t.co/bjU2o3bF0Upic.twitter.com/WUS4Rs8wm9

— france football (@francefootball) 25 במרץ 2019


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי