דיווח: אנטואן גריזמן מוכן להפחית בשכרו כדי להגיע לברצלונה

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | AFP

למרות דיווחים קודמים כי הצרפתי רוצה להישאר באתלטיקו, ב'מונדו דפורטיבו' נכתב שהחלוץ מעוניין לעבור לאלופת ספרד בקיץ תמורת חוזה של 16 מיליון יורו. מלקום עשוי לעבור לאינטר, מסי עלול להיעדר נגד אספניול

(גודל טקסט)
אנטואן גריזמן ואחותו הכחישו שוב ושוב שהכדורגלן רוצה לעבור לברצלונה וגם במארקה טענו כי ברצלונה ירדה מהאופציה לצרף את הצרפתי בקיץ, אבל בעיתון במונדו דפורטיבו כתבו הבוקר כי עסקת גריזמן עדיין חייה ובועטת.


בעיתון פורסם בשער הראשי, כי גריזמן מוכן להוריד את שכרו מ-23 מיליון יורו באתלטיקו מדריד ל-16 מיליון יורו בברצלונה. החלוץ החליט להישאר בקולצ'ונרוס אחרי שהקבוצה שידרגה את חוזהו בענק שנה שעברה והחתימה אותו על חוזה לפיו הוא מרוויח סכום מהגבוהים בלה ליגה. לפני שאמר לא לבארסה הסיכום שלו עם המועדון בעל פה היה שהוא ירוויח 16 מיליון יורו לעונה וכעת לפי הדיווח הוא מוכן להגיע לברצלונה עם הסיכום הישן.


המסר של גריזמן להנהלת ברצלונה ברור לפחות לפי העיתון. הוא שוקל כבר שבועות את מצבו באתלטיקו מדריד וכפי שפורסם, נמאס לו מהטקטיקות ההגנתיות של דייגו סימאונה והעבודה שהוא לא זוכה בתארים הקבוצתיים הגדולים למרות היותו אחד השחקנים הבכירים בעולם כיום.


"GRIEZMANN BOMB"

Griezmann would accept to lower his salary at Atlético if he arrives at Camp Nou. He gets 23M net but is willing to accept 16M net, which is the figure he agreed on with Barça last year #fcblivepic.twitter.com/3NhQJcjr2o

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) March 27, 2019


החל מהראשון ביולי סעיף השחרור שלו יעמוד לקיץ הקרוב בלבד על 120 מיליון יורו וזו כנראה ההזדמנות האחרונה שלו לעבור מכיוון שלאחר מכן המחיר יעלה ל-200 מיליון יורו. בנוסף לעובדה שהוא חושש שלא יזכה אף פעם בתארים הגדולים באמת (למעט הגביע העולמי) יש לו השגות לגבי איך תראה הקבוצה בעונה הבאה אחרי עזיבת כמה שחקנים.


באשר לברצלונה הם מוכנים עקרונית לסלוח לגריזמן על כך שסירב להגיע אליהם בקיץ האחרון, אבל הצרפתי הוא לא האופציה היחידה לחזק את החלק ההתקפי – שחקניים כמו לוקה יוביץ' ואפילו מרקוס ראשפורד סומנו כמועמדים. החלוץ הסרבי בן ה-21 הוא המטרה העיקרית של הקטלונים, אבל כל עוד גריזמן מאותת הוא יילקח בחשבון. לגבי חלוץ פרנקפורט, פורסם ב-ESPN שגם באיירן מינכן מעוניינת בו ותתחרה עם ברצלונה על החתמתו.


שחקן שעשוי לעזוב את ברצלונה בקיץ הקרוב הוא מלקום שלא מקבל מספיק דקות העונה ולפי הדיווחים אינטר רוצה לרכוש את השחקן, אבל בבארסה הבהירו לסוכנו שהם לא מתכוונים בקיץ הקרוב למכור אותו ומאמינים כי השחקן יעזור להם בעתיד. בכל אופן, הם יהיו מוכנים לשקול את מכירתו רק ב-50 מיליון יורו. 



מלקום לא מקבל מספיק דקות בברצלונה. יעבור לאינטר? (Gettyimages)


מבחינה מקצועית אלופת ספרד מודאגת שהפציעה של מסי במפשעה תגרור אחריה ניתוח, בקבוצה החליטו על מדיניות של טיפול רפואי בשילוב של מנוחה במשחקים פחות חשובים. הפרעוש כנראה לא ישחק נגד אספניול בשבת אלא אם יתברר בבדיקות רפואיות שיתקיימו היום שהוא מרגיש טוב יותר.


יש עוד 16 משחקים אפשריים עד סיום העונה והכוונה שמסי לא ישחק בכולם. עוסאמן דמבלה שנפצע במשחק הגומלין נגד ליון בליגת האלופות לא שיחק מאז, אבל עושה הכל להיות כשיר למשחק של ברצלונה נגד אתלטיקו מדריד ב-6 באפריל. המטרה העיקרית היא המשחק הראשון נגד מנצ'סטר יונייטד באלופות ב-10 באפריל באולד טראפורד.


ליאו מסי. עלול להחמיץ את הדרבי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי