"ריאל תשקיע עד 500 מיליון יורו בצירוף הזאר, אמבפה ופוגבה"

אדן הזאר
אדן הזאר | Gettyimages

בל'אקיפ נטען כי ראשי הבלאנקוס יעמידו לרשות זידאן תקציב כמעט בלתי מוגבל כדי להתחזק בחמישה-שישה שחקנים כפי שדרש והמאמן יהיה מי שיצטרך לשכנע את הכוכבים להשיג שחרור. ראביו עשוי גם הוא להצטרף ללא תמורה

(גודל טקסט)
בעיתון הצרפתי "ל'אקיפ" יצאו הבוקר (חמישי) עם כתבת שער ענקית על ריאל מדריד תחת הכותרת: "קאזינו רויאל", שכידוע היה גם שמו של סרט מפורסם בסדרת ג'יימס בונד. על פי הדיווח, הגעתו של זינדין זידאן הביאה לכך שהנהלת הקבוצה מוכנה להשקיע עד 500 מיליון יורו בקיץ למען שדרוג על ידי צירופם של מספר כוכבים מהמובילים בעולם.


המטרה בראש ובראשונה היא רכוש לפחות אחד מבין קיליאן אמבה, אדן הזאר ופול פוגבה כדי להשיב את אליפות ספרד ובעיקר כדי לזכות בליגת האלופות, מפעל ממנו הודחה העונה אחרי שלוש זכיות רצופות. בריאל מדריד רוצים לשנות את מדיניות הרכש אחרי שלפני כעשור צירפו את כריסטיאנו רונאלדו, קאקה, קארים בנזמה וצ'אבי אלונסו בעלות של 250 מיליון יורו, אבל מאז ובייחוד בשנתיים האחרונות עברו למגמה של צירוף צעירים.


בריאל מדריד לא רק נותנים צ'ק כמעט פתוח לזידאן, אלא מצפים ממנו לשוחח עם השחקנים ולשכנע אותם לבוא. באשר לאמבפה והזאר, כוכבי פריז סן ז'רמן וצ'לסי בהתאמה, הם סיפרו בעבר שזידאן הוא אחד שהעריצו עוד כשהיה שחקן. עוד לפי הדיווח, זידאן רוצה חמישה-שישה שחקנים חדשים והראשון שכבר צורף הוא בלם פורטו אדר מיליטאו עבור כ-50 מיליון יורו, כשעוד קודם לכן נרכש רודריגו, הברזילאי של סנטוס עליו שולמו 45 מיליון יורו. לפי הדיווחים, אמבפה אם יגיע יעשה את הדרך מעיר האורות עבור 280 מיליון יורו, בעוד הזאר ופול פוגבה מוערכים בכ-100 מיליון יורו כל אחד, כשקשר מנצ'סטר יונייטד עשוי לעלות עוד הרבה יותר – גם בהתאם ליחסיו עם ראשי השדים האדומים.


Voici la une du journal L'Équipe du jeudi 28 mars 2019.

Télécharger l'édition https://t.co/r9axf4Lfunpic.twitter.com/yiO1bj0WZR

— L'ÉQUIPE (@lequipe) 27 במרץ 2019


לגבי הזאר, הבלגי כול נחשב למטרה הקלה ביותר, אבל צ'לסי כבר הודיעה שלא תמכור שחקנים אם איסור ההעברות לא יוסר ממנה או ידחה לפחות. הבלגי הביע את רצונו לעזוב את צ'לסי ולעבור לריאל מדריד, אבל עונש שהוטל עד יוני 2020 עשוי לטרפד את העסקה. בבלנאקוס מקווים שכריסטיאן פוליסיק שיגיע לבלוז בקיץ מדורטמונד יאפשר להזאר להשתחרר למרות הכל.


באשר לפוגבה, ב"מארקה" נטען כי הוא מאוד רציני בכוונתו להצטרף לריאל מדריד וכבר בעבר הוא סיפר שהוא חולם לשתף פעולה עם זידאן, אך ספק אם סולשיאר, שצפוי להישאר כמאמן קבוע, יוותר על שירותיו.



פוגבה ואמבפה. בעונה הבאה יחד במדריד? (AFP)



אחד מאלה שיכול לעבור לריאל מדריד ללא תמורה הוא אדריאן ראביו שמסיים את חוזהו בפאריז סן ז'רמן בקיץ. מקורבים לפ.ס.ז' אומרים שייתכן והשחקן כבר סיכם בבלנקוס, אבל אין עדיין אישור רשמי לכך.


לפי דיווחים בקיץ הקשר היה אמור לעבור לברצלונה, אבל ההתעניינות בו הצטמצמה אחרי שאלופת ספרד סיכמה עם פרנקי דה יונג. כיום ראביו מצוי בריב עם פ.ס.ז' שלא מאפשרת לו להתאמן כרגיל בטענה שבילה במועדון לילה בעת שהמועדון הצרפתי הודח מליגת האלופות. הבאלנקוס רצו את השחקן כבר בקיץ הקודם במקום מתיאו קובאצ'יץ' שעבר בהשאלה לצ'לסי. זינדין זידאן אוהב מאוד את הסטייל האלגנטי שלו.


בתוך כך ב"אל מונדו" העיתון הכללי של ספרד, פורסם שפ.ס.ז' תנסה לשכנע את קיליאן אמבפה להישאר על ידי החתמתו על חוזה חדש לפיו ירוויח משכורת ענקית של 40 מיליון יורו לעונה. אחד מאנשי ריאל מדריד צוטט בעיתון כשאמר: "אנחנו מתוסכלים כי אנחנו יודעים שאין ביכולתנו להביא את אמפבה בסכומי הכסף שדורשים עליו".



ברצלונה ראביו כבר לא יצטרף, אך עשוי לעבור ליריבה השנואה (Gettyimages)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי