דיווח: ריאל מדריד הגישה הצעה לרכישת מאורו איקרדי

מאורו איקרדי
מאורו איקרדי | Gettyimages

העיתונאי האיטלקי הבכיר טנקרדי פאלמרי פרסם שראשי הבלאנקוס נפגשו עם נציגי אינטר בניסיון לצרף את הארגנטיני בעונה הבאה. גם קשר פלמנגו ונבחרת ברזיל עד גיל 17 מועמד

(גודל טקסט)
טנקרדי פאלמרי, העיתונאי האיטלקי הידוע שעובד כיום עבור רשת "beIN", הצהיר הבוקר (חמישי) כי לפי מידע שברשותו, ראשי ריאל מדריד נפגשו היום עם ראשי אינטר והגישו הצעה ראשונית בניסיון להחתים את מאורו איקרדי, החלוץ שחזר לאימונים רק השבוע לראשונה מאז נושל מתפקיד הקפטן.


באינטר מנסים להשאיר את הארגנטיני, הכוכב הגדול של הקבוצה ללא כל ספק, אבל יחד עם זאת ראשיה לא מוכנים לעשות זאת בכל מחיר והעימותים המתוקשרים לאחרונה עם איקרדי ובעיקר עם אשתו ומי שמשמשת כסוכנת שלו, וונדה נארה, עשויים להוביל למכירתו. איקרדי לא שיחק מאז ה-9 בפברואר וגם עתה ספק אם ישוב להרכב בדרך קבע, מה שיכול לסייע לבלאנקוס לשלם עוד פחות מסעיף השחרור שלו שעומד על 110 מיליון יורו.


חבר ההנהלה ושחקן העבר חאבייר סאנטי אמר על חזרת איקרדי לסגל: "דיברנו כבר יותר מדי עם איקרדי. עכשיו חייבים להתרכז במה שקורה על כר הדשא". לפי דיווח ב"גאזטה דלו ספורט", איקרדי עשוי לפתוח נגד לאציו במשחק הקרוב מכיוון שלאוטרו מרטינס, שתפס בינתיים את מקומו בהרכב, סובל מעייפות אחרי שהשתתף במשחקי נבחרת ארגנטינה.


בתוך כך, ריאל מדריד עוקבת אחרי הברזילאי רייניר ז'סוס קראבליו מפלמנגו, קשר בן 17 שחוזהו יסתיים ב-2021 וסעיף השחרור שלו הינו 70 מיליון יורו. פלורנטינו פרס רוצה להמשיך בקמפיין הצעירים מברזיל אחרי שהחתמת ויניסיוס ג'וניור הייתה הצלחה ורודריגו מסנטוס אמור להגיע בקיץ הקרוב. בקשר נבחרת ברזיל עד גיל 17 מתעניינות גם מנצ'סטר סיטי, ליברפול, יובנטוס, מילאן ורומא.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Experiência incrível conhecer um dos maiores templos do Futebol Mundial⚽

A post shared by Reinier Jesus (@reinier.jesus) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי