מי אם לא מסי: ברצלונה בחרה את השער היפה בהיסטוריה

ליאו מסי
ליאו מסי | Gettyimages

הסלאלום המרהיב של "הפרעוש" עוד כשהיה בן 19 בגביע נגד חטאפה, באפריל 2007, נבחר על ידי אוהדי הקבוצה למרהיב בתולדות המועדון. הארגנטיני מככב גם במקומות השני והשלישי, סרג'י רוברטו במקום הרביעי

(גודל טקסט)
זוכרים את הסלאלום הנדיר של ליאו מסי בעונת 2006/7, אז פשוט חלף על פני ארבעה שחקני חטאפה אחד אחרי שני, ממרכז המגרש ועד שכמעט נכנס עם הכדור לתוך השער? קשה להאמין שלא. אחד השערים הנדירים ביופיים בהיסטוריית המשחק זכה כעת להכרה רשמית, כשבסקר שערכה ברצלונה הוא נבחר על ידי מליונים כשער היפה בהיסטוריית המועדון.


השער הנדיר של "הפרעוש" הובקע במהלך הניצחון 2:5 במסגרת הגביע ומיד זה להשוואות לשער הסולו שכבש דייגו ארמנדו מראדונה במונדיאל 1986 נגד אנגליה. "תודה רבה לכם על הכרת התודה ושתזכרו ממנו דבר נוסף בהיסטוריה של ברצלונה", הודה מסי למצביעים בסרטון קצר. השער הובקע באפריל 2007, כשמסי היה בן 19 בלבד.


הביצוע המרהיב נגד חטאפה זכה למעל 45 אחוזים מהקולות והקדים בפער את השער מגמר הגביע בעונת 2014/15 נגד אתלטיקו מדריד ולמקום השלישי הגיע שער בסנטיאגו ברנבאו בקלאסיקו נגד ריאל מדריד מעונת 2010/11. השחקן הראשון שזכה למקום ברשימה אחרי ליאו מסי היה סרג'י רוברטו, הודות לשער שאפשר לקרוא לו היסטורי נגד פריז סן ז'רמן, ב-1:6 שמחק הפסד בן ארבעה שערים בדרך לרבע גמר ליגת האלופות בעונת 2016/7. בסך הכל עמדו להצבעה 63 שערים, אבל תחרות לא באמת הייתה – ואם הייתה, זה היה מסי שהתחרה בעצמו.



התחרה נגד עצמו. מסי מול חטאפה באפריל 2007 (Gettyimages)



מסי משפיל את שחקני חטאפה בדרך לשער (Gettyimages)



ביצוע שאי אפשר לשכוח וכעת גם זכה להכרה (Gettyimages)


⚽️ ICYMI
We have a winner!
#BarçaBestGoalEver#ForçaBarçahttps://t.co/DAJAx5v3Oc

— FC Barcelona (@FCBarcelona) March 29, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי