ריאל תילחם בברצלונה על יוביץ', 13 שחקנים עשויים לעזוב

זינדין זידאן
זינדין זידאן | AFP

כלי התקשורת בספרד מדווחים על רעידת אדמה שבדרך לסנטיאגו ברנבאו. גורלו של בייל ייחרץ בקיץ, קוליבאלי יחתום אם רפאל וראן יעזוב. וגם: הקרב החדש נגד ברצלונה

(גודל טקסט)
זינדין זידאן צבר שש נקודות עם ריאל מדריד מאז חזר לאמן אותה, אך הסוגיה הגדולה ביותר בימים אלה בסנטיאגו ברנבאו, היא תכנית הרכש לעונה הבאה. הבוקר ה"מארקה" טוען שתהיה רעידת אדמה ומעמדם של 13 שחקני סגל מעורער לקראת עונת 2019/20. זיזו כבר הודיע שיהיו שינויים גדולים בקיץ, אבל עזיבה כזאת מאסיבית היא חסרת תקדים. ניקיון האורוות שהיה אמור להיערך בקיץ האחרון ונמנע ע"י נשיא המועדון, פלורנטינו פרס, יתרחש בקיץ הנוכחי לאחר העונה המאכזבת.


בנוגע לעתידו של גארת' בייל, ההחלטה על עתידו תתקבל רק בקיץ, אבל בספרד מעריכים שעזיבתו הצפויה תהיה הסממן המרכזי לעידן חדש ריאל מדריד. המאמן הצרפתי דרש כבר בקיץ הקודם את מכירתו, ואחת הסיבות לעזיבתו הוא הישארותו של הוולשי. בייל כרגע לא רוצה לעזוב ומשדר עסקים כרגיל, לאור העובדה שהוא מחזיק בחוזה עד עונת 2022. בהנהלת המועדון יודעים שאם לא תגיע הצעה מספקת, לא תהיה ברירה אלא לכבד את חוזהו.


בנושא אחר, הדיווחים על רצונו של רפאל וראן לעזוב את הקבוצה למרות ההערכה הרבה אליה הוא זוכה מתחזקים. הצרפתי שמשחק בריאל משנת 2011, עשוי לעזוב בקיץ הקרוב, אם זה אכן יצא לפועל, ה'בלאנקוס' ינסו להחתים את בלמה של נאפולי, קאלידו קוליבאלי לצד אדר מיליטיאו שכבר הוחתם מוקדם יותר העונה. 



#LaPortada Antes de entrar, dejen salir https://t.co/aEOQHB4iKb

— MARCA (@marca) April 2, 2019




בעמדת השוער, זידאן עומד בפני דילמה ענקית. המאמן הצרפתי מעוניין להשאיר את קיילור נבאס, אך האחרון הבהיר שיישאר רק אם תובטח לו אפודת השוער הראשון, דבר שנראה כמעט בלתי אפשרי בעקבות מעמדו של טיבו קורטואה.


שחקנים נוספים שעשויים לעזוב כמעט בוודאות הם חסוס ואייחו, בראהים דיאס שרק הגיע השנה ממנצ'סטר סיטי, ודני סבאיוס. גם לוקה זידאן, מריאנו דיאס ומרסלו בספק לעונה הבאה. אם אדן הזאר וכוכב נוסף ינחתו במדריד בקיץ, ישוחרר עוד מספר שחקנים בקישור. בנושא איסקו, חזרתו של המאמן הצרפתי הבטיחה את הישארותו גם בעונה הבאה, למרות עונה מלאת קשיים.



לוקאס ואסקס יעזוב אם יוחתם חלוץ, לאור ההגעה הצפויה של רודריגו מסנטוס וחזרתו של ויניסיוס מפציעה בעונה הבאה. עוד שחקנים שעשויים ללכת הם חריסטו גונסאלס וחאבייר סאנצ'ס שכמעט ולא שותפו העונה. אשרף חכימי, המגן שהושאל לדורטמונד ל-2 עונות גמר את העונה אמש בעקבות שבר ברגלו ועשוי לחזור גם הוא בעונה הבאה.


Achraf Hakimi will miss the for the rest of the season due to a broken metatarsal.

Wishing you a speedy recovery, Achraf! pic.twitter.com/DDiQGXIre3

— Borussia Dortmund (@BlackYellow) April 1, 2019


בגזרת הרכש, ע"פ הדיווחים ה'בלאנקוס' נכנסו למרדף אחרי לוקה יוביץ', חלוצה הלוהט של פרנקפורט. ראשי הקבוצה נפגשו עם סוכנו של השחקן, וע"פ דיווחים בספרד, נכון להיום, החלוץ יותר קרוב לריאל מאשר לברצלונה ופריז סן ז'רמן, שסימנה אותו כיורשו של אדינסון קבאני. 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי