נשארה בתמונת ליגת האלופות: 0:2 לסביליה על אלאבס

רוקה מסה
רוקה מסה | AFP

רוקה מסה ופבאלו סראביה כבשו, האנדלוסים השתוו לוולנסיה והם במרחק נקודה מהמקום הרביעי. לגאנס הכניעה את ויאדוליד בדקה ה-96. באיטליה: 0:4 מוחץ בקרב התחתית לסאסואולו על קייבו, 1:4 נדיר לאטאלנה על בולוניה

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)
מחזור אמצע השבוע ברחבי אירופה הסתיים הערב (חמישי) כאשר גם בליגה הספרדית וגם בסרייה A האיטלקית נמשכו משחקי המחזור ה-30. סביליה גברה בביתה 0:2 על אלאבס, עקפה אותה בטבלה והתקרבה לכדי מרחק נקודה מהטופ 4 ב"לה ליגה", ואילו באיטליה סאסואולו הביסה 0:4, ברחה מהתחתית וקירבה את קייבו לירידה הרשמית, ולאחר מכן אטאלנטה מחצה 1:4 את בולוניה עם ארבעה שערים תוך 15 דקות.


סביליה – אלאבס 0:2
קבוצתו של מואנס דאבור בעונה הבאה עשתה צעד משמעותי כדי להמשיך במאבק על המקום הרביעי המוביל לליגת האלופות. רוקה מסה כבש בדקה ה-41, מי שבישל לו היה פאבלו סראביה שבדקה ה-80 נעץ את השער השני וקבע את תוצאת המשחק שמשמעותה שהאנדלוסים כעת השתוו לוולנסיה במקום החמישי, לשתיהן 46 נקודות אחרי שבמחזור שעבר העטלפים ניצחו בסביליה והן במרחק נקודה מחטאפה הרביעית, הנמצאת במקום המוליך בעונה הבאה לליגת האלופות. 


לעומת זאת, אלאבס כבר עם הפסד שני ברציפות אחרי ה-4:0 המהדהד שחטפה בביתה מאתלטיקו מדריד בשבת והיא הידרדרה למקום השביעי עם 44 נקודות במאזנה, עדיין בתמונת המאבק על ליגת האלופות, אבל אחרי שלא הפסידה שישה מחזורים ברציפות, היא עם שני הפסדים רצופים בהם כלל לא כבשה 



סראביה. עדיין צמודים למקום הרביעי (AFP)


לגאנס – ויאדוליד 0:1
אחרי שהדהימה את חטאפה במחזור שעבר, לגאנס ניצחה בביתה את קרב התחתית בדקה ה-96 ומנעה מהאורחת משחק ליגה שלישי ברצף ללא הפסד, ועוד במשחק בו לא הייתה רחוקה מהזדמנות פז להעלות ליתרון, אך שופטי ה-VAR קבעו בדקה ה-58 שאין פנדל. בזכות הניצחון לגאנס עם 39 נקודות, רחוקה שמונה נקודות מהקו האדום, ואילו ויאדוליד עם 30 נקודות, נותרה נקודה מעל סלטה ויגו שמתחת לקו האדום.


תוצאה נוספת: ריאל סוסיאדד – ריאל בטיס 1:2. חואנמי (17) ומיקל אויארסבאל (83) למארחת, סרחיו קנאלס (56) השווה זמנית


ליגה איטלקית: אטאלנטה – בולוניה 1:4
יוסיפ איליצ'יץ חגג צמד כבר אחרי חמש דקות הודות לשערים בדקות 3 ו-5, האנס האטבור קבע 0:3 בדקה ה-9 ובדקה ה-15 היה זה דובאן ספאטה שקבע 0:4 נדיר לכחולים מברגאמו, שמרגע זה ואילך הורידו את הרגל מהגז ו עוד ראו את ריקרדו אורסוליני מצמק בדקה ה-54 וקבע את תוצאת המשחק. מדובר ברביעייה כל כך נדירה, שלמעשה האחרונה שכבשה ארבעה שערים תוך 15 דקות הייתה יובנטוס ב-1932, והיא לא עשתה זאת ישר משריקת הפתיחה.


#AtalantaBologna 4-1#FullTime#GoAtalantaGo ⚫️ pic.twitter.com/gOK0lxInjS

— Atalanta B.C. (@Atalanta_BC) April 4, 2019


הניצחון הגדולים של אטאלנטה הקפיץ אותה למקום החמישי כשבמאזנה 51 נקודות, נקודה פחות ממילאן הרביעית, חמש מאינטר השלישית ו-3 יותר מאשר ללאציו השישית שעליה להשלים משחק חסר נגד אודינזה. בולוניה לעומת זאת עדיין מתחת לקו האדום עם 28 נקודות, נקודה מאמפולי שבמקום ה-17.


 סאסואולו – קייבו 0:4
כמה טוב לקבוצות התחתית שיש את קייבו. סאסואולו לא ניצחה מעל חודשיים, צברה שבע נקודות ב-2017, אבל מול נועלת הטבלה שנמצאת בדרכה הבטוחה לליגת המשנה היא הביסה בקלות: מריח דמירל (4 ו-45), מנואל לוקאטלי (47) ודומניקו ברארדי (57) כבשו והקפיצו את קבוצתם עד למקום ה-11, כשבמאזנם 35 נקודות. החמורים המעופפים מקייבו לעומת זאת עם 11 נקודות בלבד, אפילו לא ניצלו פנדל שבעט החוצה עמנואל ג'יאקריני בדקה ה-89.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי