ג'וזף ברתומאו: "להחזיר את פפ לברצלונה יהיה נהדר"

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | Gettyimages

כמעט 7 שנים לאחר שעזב, ב'קאמפ נואו' עדיין מתגעגעים. נשיא ברצלונה דיבר על האפשרות שגווארדיולה יחזור לקבוצה, ולא דווקא בתפקיד המאמן: "אף אחד לא רצה שהוא יעזוב מלכתחילה"

(גודל טקסט)

נשיא ברצלונה, ג'וזף ברתומאו הודיע שהוא ישמח לראות את פפ גווארדיולה חוזר לעמוד על הקווים ב'קאמפ נואו' בעתיד. הנשיא דיבר על האפשרות שמאמן הקטאלוני, שעושה חיל בימים אלה עם מנצ'סטר סיטי ומחפש את הזכייה הראשונה בליגת האלופות מאז עזב ב-2012, יחזור למועדון נעוריו ולא בהכרח בתפקיד של מאמן.

"פפ קיבל את ההחלטה לעזוב, ואני בטוח שבפעם הבאה שמשרת המאמן תהיה פנויה הוא יהיה ברשימת המועמדים" אמר ברתומאו ל-ESPN. "אם אני זוכר נכון, הוא אמר לא מזמן שהוא לא יחזור לאמן את ברצלונה שוב, אבל אולי לאקדמיה. אני חושב שהוא מבין טוב מאוד את הפילוסופיה של המועדון וסגנון המשחק. אם נהיה מסוגלים להחזיר אותו בעתיד זה יהיה נהדר עבור המועדון, השחקנים והאוהדים".


ברתומאו (משמאל) רוצה להחזיר את פפ למועדון (Getty Images)

בשנה שעברה אמר גווארדיולה לתכנית הטלוויזיה 'יוניברסו ולדאנו" שהוא מקווה לסיים את קריירת האימון שלו היכן שהתחיל – ב'לה מאסיה', אקדמיית האימון המפורסמת של ברצלונה בה צמח לצד כוכבים אחרים כמו צ'אבי, אנדרס אינייסטה וליונל מסי.

כידוע גווארדיולה בילה כמעט 17 שנים כשחקן בברצלונה, מתוכם 11 בקבוצה הבוגרת, אך סיים את הקריירה באיטליה, קטאר ומקסיקו, לפני שחזר לברצלונה כמאמן ב-2007. 

"קראתי שהוא מתכנן לחזור לברצלונה ולנהל את ה'לה מאסיה'". אמר הנשיא "אני חושב שאם הוא אכן יעשה את זה יום אחד, זאת תהיה בשורה טובה למועדון. הוא יודע שהדלת תמיד פתוחה עבורו. אפילו כשהוא רצה לעזוב ב-2012, ישר הצענו לו לנהל את ה'לה מאסיה'. הוא העדיף לפתוח פרק חדש, אף אחד לא אמר לו או רוצה שהוא יעזוב את ברצלונה מלכתחילה. הוא יכול לחזור בעתיד. הוא יודע את זה, אז למה לא?" כך סיים את דבריו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי