חואקין קאפרוס זכה לתמיכה אחרי שהודיע על מחלת הסרטן

חואקין קאפרוס
חואקין קאפרוס | Gettyimages

מאמן סביליה זכה לאינספור איחולים בספרד אחרי שבישר כי הוא חולה בלוקמיה לאחר הניצחון על ואידוליד. "הרבה כח חואקין", נכתב בשער העיתון במארקה. גם קאסיאס וסטיין איחלו החלמה מהירה למאמן. עתידו ייקבע בקיץ

קבוצות: סביליה
(גודל טקסט)
ספרד התאחדה מאחורי מאמן סביליה חואקין קפרוס שהודיע אתמול (ראשון) במפתיע שהוא סובל מלוקמיה כרונית. לא מדובר בלוקמיה רגילה שהיא הרבה יותר חריפה ומסוכנת, אלא מחלה שאפשר לחיות איתה מעל עשור שנים ואף יותר.


המאמן יכול להמשיך לעבוד כרגיל תחת פיקוח רפואי. ב"מארקה" הקדישו לו את השער בעיתון ונכתב: "הרבה כח חואקין", וקבוצות שונות ושחקנים הביעו בו תמיכה כולל היריבה העירונית בטיס.


זו פעם שנייה בתוך שנתיים שמאמן בסביליה מגלה שהוא לוקה בסרטן. בפעם הראשונה זה היה אדוארדו בריסו שכיום מאמן פארגוואי, שהודיע לשחקניו במחצית המשחק נגד ליברפול בליגת האלופות כי הוא סובל מסרטן האשכים בנובמבר 2017. בהמשך סביליה פיטרה את המאמן שהמשיך לעבוד בבילבאו וכעת בפרגוואי.


#LaPortada 'Mucha fuerza, Joaquín' pic.twitter.com/C7KatIS3mf

— MARCA (@marca) April 7, 2019


לפי קאפרוס, המחלה התגלתה בתחילתה כך שיש לו עוד שנים של עבודה רגילה ומלחמה נגד המחלה. נכון לעכשיו הוא יישאר בתפקיד עד סוף העונה והנהלת סביליה תחליט לגבי עתידו רק בקיץ הקרוב. "תמיד אומרים שהדם האדום (כדוריות אדומות) רותחות ועכשיו יש לי בעיה עם הכדוריות הלבנות ואני רוצה רק ליהנות מהמקצוע שלי", אמר. בהכרזה על המחלה נכחו גם נשיא הקבוצה חוסה קסטרו והמנהל המקצועי מונצ'י. קאפרוס היה המנהל הספורטיבי וקיבל את הג'וב של אימון הקבוצה אחרי פיטוריו של פבלו מאצ'ין.


המאמן הוותיק בן ה-63 נאלץ למעשה להודיע על מחלתו לאחר שהידיעה על כך הפכה לוויראלית ברשתות החברתיות. לאחר שנפוצו שמועות רבות על כך החליטו בהנהלת סביליה שניצחה אתמול את ויאדוליד 0:2 ונמצאת בקו של התאוששות לצאת עם ההודעה באופן בפומבי.



מאמן שני בתוך שני וחצי בסביליה שהודיע על מחלת הסרטן (Gettyimages)


קאפרוס אמר לאחר ההודעה שהראש שלו כבר בדרבי בשבת נגד בטיס. מאמן הקבוצה קיקה סטיין אמר: "החיים הרבה יותר חשובים מאשר דרבי זה או אחר. אני מאחל לקאפרוס שייצא מזה". עתידו של קאפרוס ייקבע על ידי מונצ'י שיחליט אם הוא יאמן שנה הבאה את מואנס דאבור שחתם בקבוצה.


בין אלה שאיחלו לו החלמה מהירה היה איקר קסיאס: "נגד מחלת הסרטן קאפרוס לא משחק רק עם 11 שחקנים אלא עם כל הליגה איתו". קסיאס כתב: "אלה חדשות שלעולם לא היינו רוצים לשמוע, אבל תהיה בטוח שכולנו בצד שלך כדי שתצא מזה. אני שולח לך את כל התמיכה והכוח שלי".


Noticias que nunca hubiésemos querido escuchar. Pero ten por seguro que todos estamos a tu lado para salir de esta. Te mando todo mi apoyo y fuerza @JoaquinCaparros. ¡Mucho ánimo! pic.twitter.com/5bFyBVnWMx

— Iker Casillas (@IkerCasillas) 7 באפריל 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי