דיווח בספרד: גארת' בייל יעזוב את ריאל מדריד בתום העונה

גארת' בייל
גארת' בייל | AFP

לפי הפרסום ב'אס', ראשי הבלאנקוס הודיעו לנציגו של הכוכב כי הוא רשאי לבחור את קבוצתו הבאה. באיירן מינכן ומנצ'סטר יונייטד הן המועמדות המובילות לצרפו

(גודל טקסט)
אחרי שש שנים, מסתמן שגארת' בייל יעזוב את ריאל מדריד בתום העונה. 'אס' הספרדי טוען הערב (ראשון) שכוכב נבחרת וויילס לא נמא בתוכניות של המאמן זינדין זידאן, שבונה על הכסף שהבלאנקוס יכניסו ממכירתו על מנת להזרים "דם חדש" למועדון.


לפי הדיווח, ראשי ריאל מדריד הודיעו לסוכניו של בייל כי בכוונת המועדון למכור את הכוכב בקיץ. במהלך הפגישה, שהוגדרה כחיובית, הוחלט שהשחקן יהיה רשאי לבחור לאיזו קבוצה הוא רוצה לעבור. מי שהוזכרו כמועמדות לקלוט אותו נכון לרגע זה הן באיירן מינכן ומנצ'סטר יונייטד.


בייל, כזכור, נרכש על ידי ריאל מדריד ב-101 מיליון יורו מטוטנהאם ב-2013. שכרו של הוולשי עמד תחילה על 18 מיליון יורו ברוטו לעונה, אולם כשחתם על חוזה חדש ומשודרג עד 2022, קפץ שכרו ל-27 מיליון יורו ברוטו, כלומר 15 מיליון יורו בשנה. בסה"כ לאורך תקופתו, שכרו הכולל של בייל במדריד הוא 135 מיליון יורו.


Real Madrid have informed Bale's agent that they will let him pick his next club after six years of service.https://t.co/QZXwOa780Npic.twitter.com/X5jtTJO2u2

— AS English (@English_AS) 10 באפריל 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי