ממשיכה לאכזב: תיקו 1:1 חלש לריאל מדריד נגד לגאנס

זינדין זידאן
זינדין זידאן | AFP

החבורה של זינדין זידאן ממשיכה להציג יכולת לא מרשימה. המארחת עלתה ליתרון מפתיע משער יפהפה של סילבה לפני המחצית, בנזמה מנע הפסד מביך. הפער מאתלטיקו: 4 נקודות

קבוצות: לגאנס
(גודל טקסט)

המחזור ה-32 בליגה הספרדית נמשך הערב (שני) כשריאל מדריד התארחה באצטדיון ה'בוטארקה' של לגאנס. הבלאנקוס הגיעו לאחר ניצחון 1:2 דחוק על אייבר, וזינדין זידאן סבל מסגל חסר מאוד לקראת המשחק, כשלא פחות מ-7 שחקנים נעדרו עקב פציעות. ביניהם טוני קרוס, סרחיו ראמוס וטיבו קורטואה. 

החניכים של 'זיזו' פתחו את המשחק בלחץ כבד ושלטו בכדור לאורך כל המחצית הראשונה. אסנסיו ואיסקו לא הפסיקו להחטיא, ובדקה ה-45, רגע לפני הירידה למחצית הלבנים נענשו.

מרטין ברייטוויט קיבל כדור על קצה הרחבה, ההגנה של ריאל הגיבה באיטיות, והדני בינתיים ראה את ג'ונתן סילבה פנוי, מסר לו כדור קצר בנגיעה רכה, והארגנטינאי סובב באומנות, ללא תנופה מקצה הרחבה ולא השאיר לקיילור נבאס שום סיכוי. 0:1 ללגאנס במחצית.


לגאנס חוגגים יתרון מפתיע.

הבלאנקוס עלו למחצית השנייה כמו מלוע של תותח, בקצב אגרסיבי, וכבר בדקה ה-51 באו על שכרם. לוקה מודריץ' כדרר על קצה הרחבה, הכניס כדור נהדר לבנזמה. הצרפתי בעט חזק, נעצר אצל השוער אך הסתער על הריבאונד ודחק את הכדור לרשת. 1:1 המדרידאים לא הפסיקו ללחוץ עד הסיום, אך לא הצליחו לפצח את ההגנה של לגאנס. 1:1 בסיום.


הציל את ריאל מהפסד מביך (AFP)

בעקבות התיקו, ריאל מדריד התרחקה 4 נקודות מהיריבה העירונית, אתלטיקו מדריד המדורגת במקום ה-2 בטבלה. הפער מברצלונה: 13 נקודות. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי