שבת בספרד: דמבלה בהרכב. סימאונה: "אוהב את קוסטה"

עוסמאן דמבלה
עוסמאן דמבלה | AFP

הצרפתי ששולב רק כמחליף נגד מנצ'סטר יונייטד, יקבל הזדמנות מול סוסיאדד. ליאו מסי יגיע ל-600 שערים בברצלונה אם יבקיע שלושער. ויליאן חוסה אמר: "הוא לא מהעולם הזה". מאמן אתלטיקו מגן על החלוץ ששב להתאמן

(גודל טקסט)
המחזור ה-33 בספרד יחל הערב (שישי) בשעה 22:00, במשחק בין אלאבס שחולמת על מקום באירופה, לבין ויאדוליד ששרויה במאבקי התחתית. ערב המשחקים המרתק והמשמעותי יותר ייערך מחר (שבת), עם לא פחות מארבעה משחקים. במוקד, האלופה ברצלונה תארח את ריאל סוסיאדד (21:45) לאחר ההעפלה לחצי גמר ליגת האלופות. אתלטיקו מדריד תתארח אצל אייבר בצל פרשת דייגו קוסטה (17:15). ראיו וייקאנו תארח את הואסקה בקרב תחתית גדול (19:30) בין שתי האחרונות בספרד. במשחק נוסף: סלטה ויגו נגד ג'ירונה (14:00).


ברצלונה – ריאל סוסיאדד (21:45)

אלופת ספרד משחקת שוב בקאמפ נואו ארבעה ימים לאחר שהביסה 0:3 את מנצ'סטר יונייטד והעפילה לחצי גמר ליגת האלופות שם תפגוש את ליברפול. חלום הטרבל של ברצלונה חיי וקיים והיא זקוקה לעוד שלושה נצחונות כדי להבטיח אליפות שנייה ברציפות. המאמן ארנסטו ואלוורדה צפוי להציב הרכב משני, אמנם לא כמו במשחק החוץ נגד הואסקה לפני שבוע, אבל המאמן כן יאפשר מנוחה לשחקני המפתח. בתקשורת בטוחים שמבחינת ההרכב מדובר בעוסמן דמבלה ועוד עשרה. 


פיליפה קוטיניו שצפוי לפתוח על הספסל, התייחס ברשתות החברתיות לחגיגות השער שלו נגד מנצ'סטר יונייטד: "אסור לנו להקשיה לאנשים שרוצים להסיח את דעתנו, חייבים להישאר ממוקדים במטרה האמיתית. אף פעם לא זלזלתי במישהו על המגרש או מחוצה לו. אני תמיד מסתכל לעבר העתיד עם שאפתנות רבה".



קוטיניו. כבש שער נפלא ביום שלישי (Gettyimages)


ליאו מסי שנמצא בכושר מצוין כן אמור לפתוח ב-11 ובברצלונה יודעים שציון הדרך הבא נמצא מעבר לפינה – אם יכבוש שלושער כבר מחר, ליאו מסי יגיע ל-600 שערים במדי ברצלונה. מיותר לציין שזה יותר מכל אחד אחר. החלוץ הברזילאי של ריאל סוסיאדד, ויליאן חוסה, היה ברור כשאמר: "הוא שחקן לא מעולם הזה".


האורחת ניצחה רק פעם אחת בשמונת המשחקים האחרונים. סוסיאדד מדורגת במקום העשירי ופחות או יותר גמרה את העונה. בדרך כלל כשהבאסקים מגיעים לקאמפ נואו הם גם נכנסים לכוננות ספיגה. סוסיאדד ניצחה את ברצלונה במשחק חוץ רק שלוש פעמים בהיסטוריה, האחרונה שבהן ב-1990/91. הנתון המדהים עוד יותר הוא שבארסה ניצחה בכל 20 המשחקים האחרונים.
 

אייבר – אתלטיקו מדריד (17:15)

הקולצ'ונרוס פתחו במחזור האחרון פער של ארבע נקודות על ריאל מדריד בקרב על הסגנות, אלא שסערת דייגו קוסטה, שסיים את העונה לאחר שהורחק לשמונה משחקים ואתמול אף סירב להתאמן – מעכירה את האווירה. בינתיים, כשהחלוץ לא יכול לשחק, יש חלוץ אחר שמבקיע. אלברו מוראטה הבקיע חמישה שערי ליגה בשבת המשחקים האחרונים. המאמן דייגו סימאונה אמר עליו: "הוא שחקן גדול שהיה בקבוצות גדולות. יש לו התלהבות גדולה והוא תמיד משתלב עם שחקני ההתקפה האחרים. הוא הראה מייד את הפוטנציאל שלו"


מוראטה וקוסטה. אחד מושעה, אחד כובש (Gettyimages)


מאמן אתלטיקו זעם על הביקורת על קבוצתו: "יש אנשים שמחכים לנו בפינה. אנחנו נמשיך לעבוד קשה ולתסכל אותם. אם לא היינו אפילו במקום השלישי זה היה כישלון. כמה פעמים אתלטיקו מדריד סיימה סגנית במהלך ההיסטוריה שלה?"


על דייגו קוסטה
: "הוא חיה אמיתית, הוא גרם ליריבות לסבול, אנחנו צריכים שחקן כמוהו עם המאפיינים שלו. אני לא מייצר כלפיו רגשות שליליים. אני מעריך אותו מאוד ויש לי הרבה יותר דברים טובים להגיד עליו מאשר להיפך".  החלוץ אגב חזר להתאמן היום (שישי). ובחזרה למשחק: דייגו גודין החלים מפציעה קלה ויהיה כשיר. אייבר מדורגת במקום ה-13 במרחק ביטחון גדול מהקו האדום ורק קטסטרופה אמיתית תגרום לה להיפרד מהליגה הבכירה בסיום העונה. 


ראיו וייקאנו – הואסקה (17:30)

קרב תחתית לוהט בין שתי נועלות הטבלה בספרד שמבינות ששעון החול הולך ואוזל. הואסקה סיימה בתיקו 0:0 מכובד מול ההרכב השני של ברצלונה בשבת האחרון ולא הפסידה כבר שלושה משחקים, אבל הבעיה היא שהקבוצה גם לא ניצחה מאז תחילת מרץ. מאז המחזור השישי ההיא מדורגת אחרונה. ראיו וייקאנו לא הצליחה לצבור מומנטום כשאחרי ניצחון 0:2 נפלא על ולנסיה, נחלה הפסד 3:2 לאתלטיק בילבאו בסאן ממס. המגן הימני שהורחק, לואיס אדוינקולה, לא ישחק. ראול דה תומאס יחפש את שער הליגה ה-15 שלו.



ראיו וייקאנו. משחק תחתית גורלי (Gettyimages)


במשחק נוסף: סלטה ויגו – ג'ירונה (14:00)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי