בספרד משוכנעים: כריסטיאן אריקסן יעבור הקיץ לריאל מדריד

כריסטיאן אריקסן
כריסטיאן אריקסן | AFP

הדיווחים על מעברו של הדני לבלאנקוס לא מפסיקים וכעת גם ב"אס" מבהירים כי הלוואות שלקחה טוטנהאם לבניית האצטדיון החדש ייאלצו אותה למכור את הקשר בן ה-27, שחוזהו מסתיים ב-2020. וגם: העסקה הצפויה עם אדידס

(גודל טקסט)

התקשורת הספרדית משוכנעת שכריסטיאן אריקסן יעבור בקיץ הקרוב לריאל מדריד. הקשר הדני של טוטנהאם, מי שביצע את הטעות הקשה נגד מנצ'סטר סיטי שרק הודות ל-VAR לא הובילה להדחת התרנגולים ברבע גמר ליגת האלופות עמוק בתוך תוספת הזמן, מחוזר כבר לפחות שנתיים על ידי הבלאנקוס, אבל בספרד טוענים שהקיץ זה ייצא לפועל – גם אם תהיה הפתעת ענק והוא וחבריו בלונדון יהיו אלופי אירופה ב-1.6.

הבוקר (שבת) עסקו במעבר הצפוי של אריקסן מלונדון לבירת ספרד ב"אס" ועסקו בעובדה שטוטנהאם זקוקה נואשות למקורות הכנסה לאור חובות שהצטברו מבניית האיצטדיון החדש. זכייה בליגת האלופות תכניס לתרנגולים כ-100 מיליון יורו וגם הדחה בחצי הגמר נגד אייאקס או בגמר תוביל כמובן להכנסה אסטרונומית במושגים של טוטנהאם, אבל גם זה לא יעזור כדי להשלים את כיסוי החובות הקיימים ובספרד חוזרים שוב ושוב על כך שמכירת אריקסן בן ה-27 נראית כפתרון שאין ברירה אלא להוציאו לפועל.

אריקסן גם כך מסיים את חוזהו ב-2020, כך שמכירה בקיץ הקרוב – או הארכת חוזהו, דבר שכרגע לא נראה שקורה – נראית די ודאית. כזכור, טוטנהאם הפכה בקיץ האחרון לקבוצה הראשונה בתולדות הפרמיירליג שלא ביצעה שינויים בסגל לעומת עונה שעברה והראשונה מאז 2003 שלא השקיעה על רכישות בפגרה. המעבר לאצטדיון החדש, שגם כך נפתח רק לפני שבועיים, באיחור של כשבעה חודשים, אילץ את הבעלים דניאל לוי לצמצם השקעות כדי להחזיר חובות והלוואות שנלקחו. בספרד עסקו גם בכך שלוי ידוע כמי שמנהל מו"מ עיקש למדי, אך גם הזכירו את עסקאות לוקה מודריץ' וגארת' בייל שעשו את אותה הדרך.


אריקסן חוגג עם חבריו. ימשיך את דרכם של מודריץ' ובייל? (AFP)

מחר, יום ראשון (17:15), תארח ריאל מדריד את אתלטיק בילבאו במסגרת המחזור ה-33 בספרד, והפצועים טיבו קורטואה, סרחיו ראמוס, אלברו אודריוסולה, ויניסיוס ג'וניור וכנראה שגם טוני קרוס ייעדרו. זהו משחק משמעותי לבאסקים שמנסים להשיג את אחד הכרטיסים לאירופה, אבל גם הבלאנקוס לא יכולים להרשות לעצמם מעידה שנייה ברציפות, על אף פער מבטיח של 9 נקודות מסביליה הרביעית. ועם זאת, בשלושת המשחקים האחרונים בין הסתיים בכל המסגרות לא הושגה הכרעה.

ועוד בריאל מדריד, לפי "מארקה" נמצא המועדון על סף חתימה עם אדידס על הארכת החוזה, אלא שאם אכן כך יקרה מדובר בהיסטוריה: ההסכם יהיה עד 2031 ולאחר בונוסים כאלה ואחרים לאורך התקופה עשויים לקבל הבלאנקוס לא פחות מ-1.6 מיליארד יורו. זהו כמובן יהיה חוזה האימוץ היקר בעולם הכדורגל, אם אכן ייחתם. לראיה, בהסכם הנוכחי ריאל מרוויחה קצת יותר משליש ממה שעושה ברצלונה וכמחצית ממה שמקבלת מנצ'סטר יונייטד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי