ריאל מדריד תכניס 1.25 מיליארד יורו מהעסקה עם אדידס

פלורנטינו פרס
פלורנטינו פרס | AFP

ע"פ הדיווחים בספרד, הבלאנקוס ישברו את השיא של מנצ'סטר יונייטד בעסקת החסות הגדולה ביותר של קבוצה עם ענקית ההלבשה הגרמנית, אך עדיין תכניס פחות מברצלונה הלובשת 'נייקי'

(גודל טקסט)
ע"פ הדיווחים בספרד, ריאל מדריד תאריך את הסכם החסות שלה עם אדידס, שיכניס לה בסביבות 1.25 מיליארד יורו ל-12 השנים הבאות. ההסכם המתגבש יהפוך את הבלאנקוס לקבוצה המשתכרת ביותר בהיסטוריה של אדידס. 


ההסכם הנוכחי יסתיים בעונה הבאה, וריאל מדריד צפויה להכניס בסביבות ה-104 מיליון יורו לשנה. כחלק מההסכם, ריאל תקבל 20% מהמכירות של מוצריהם ע"י אדידס ברחבי העולם, וענקית ההלבשה הגרמנית תפתח את החנות הגדולה ביותר של ריאל מדריד בעולם בסנטאיגו ברנבאו. 



Real Madrid and Adidas have reached an agreement to sign a €1.6billion twelve-year deal, which will be signed before the end of the season. Real Madrid will become the highest-paid team sponsored by Adidas and earn as much as €120million per season. [MARCA] pic.twitter.com/sASRQUTJm7

— RMOnly (@ReaIMadridOnly) April 20, 2019




אדידס ממשיכה להגדיל את אחזקותיה בעולם הכדורגל, ובעונה הבאה תלביש את מנצ'סטר יונייטד, באיירן מינכן וארסנל שחתמה באוקטובר האחרון ותעזוב את פומה. למרות ההסכם המרשים, הבלאנקוס לא הצליחו להשיג עסקה גדולה יותר משל היריבה השנואה, ברצלונה, שמכניסה מתחילת העונה סכום שמוערך בסביבות ה-137 מיליון יורו לשנה, כחלק מהסכם החסות שלה עם 'נייקי'.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי